Ik ga al weg!quote:Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
Wat een gedepri hier zeg.
Als je zo in elke relatie stapt, snap ik wel waarom je single zult blijven ja.quote:Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoezo bitter?
Ik ben gewoon realistisch.
goeie deal, lijkt mijquote:Op zondag 10 april 2005 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hier PeRi, dit is een mooie bruidsjurk.
Mag ik de inhoud dan hebben, als jij 'm aantrekt?
quote:Op zondag 10 april 2005 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hier PeRi, dit is een mooie bruidsjurk.
Mag ik de inhoud dan hebben, als jij 'm aantrekt?
Misschien praat je anders als je net een relatie van vier jaar achter de rug hebtquote:Op zondag 10 april 2005 19:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je zo in elke relatie stapt, snap ik wel waarom je single zult blijven ja.
Als je maar genoeg lacht, zullen mensen wel snappen dat je niet iemand gaat begraven.quote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef PeRi het volgende:Zou die jurk mij staan? Lijkt het dan niet of ik naar een begrafenis ga?
Alhoewel.. Er wordt hier beweerd dat relaties als het ware ook begrafenissen zijn.. Hmm Tom? Die deal staatquote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zou die jurk mij staan? Lijkt het dan niet of ik naar een begrafenis ga?
het gaat om de inhoudquote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zou die jurk mij staan? Lijkt het dan niet of ik naar een begrafenis ga?
Jeej!quote:Op zondag 10 april 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
Alhoewel.. Er wordt hier beweerd dat relaties als het ware ook begrafenissen zijn.. Hmm Tom? Die deal staat
Ik denk het niet. Als je hebt meegemaakt wat ik allemaal heb doorstaan in mijn pas 19 jaar, laat je je niet zo makkelijk uit het veld slaan. Achter elke wolk schijnt de zon.quote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien praat je anders als je net een relatie van vier jaar achter de rug hebt
Je praat jezelf de ellende in.quote:
Ik praat mezelf niks in... ik concludeer enkel dat zondagen kut zijn als single. Alle andere dagen geniet ik er met volle teugen van.quote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Je praat jezelf de ellende in..
Zelfmedelijden helpt echt niet.
Je praat jezelf niks in? Je doet het toch echt allemaal zelf hoor.quote:Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik praat mezelf niks in... ik concludeer enkel dat zondagen kut zijn als single. Alle andere dagen geniet ik er met volle teugen van.
Daarom zeg ik... ik ben al weg.quote:Op zondag 10 april 2005 19:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je praat jezelf niks in? Je doet het toch echt allemaal zelf hoor.
*noteert op trauma lijstjequote:Op zondag 10 april 2005 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Liever single dan dat. Zelfs op zondag.
En meteen je eerste ontopic post in deze editie van Showchat.quote:Op zondag 10 april 2005 19:20 schreef PeRi het volgende:
Christine gunt me geen mooie kijk op het leven.
*krast*
Ik geloofde Ron Brandsteder meteen. Wie zou daar in godsnaam oplklimmen zonder een driedubbeldik condoom?quote:Op zondag 10 april 2005 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Liever single dan dat. Zelfs op zondag.
quote:Op zondag 10 april 2005 19:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En meteen je eerste ontopic post in deze editie van Showchat.
Vergeet de zak nietquote:Op zondag 10 april 2005 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik geloofde Ron Brandsteder meteen. Wie zou daar in godsnaam oplklimmen zonder een driedubbeldik condoom?.
> SEXquote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vergeet de zak niet
ik heb nu een harde![]()
KEL, logisch toch!quote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
Make up your minds mên. Welk subforum wordt het nu!?!
Waarom doet je moeder zo gemeen?quote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vergeet de zak niet
Trouwens mijn oude kussen is afgepakt door mijn moeder, ik heb nu een nieuwe en harde![]()
Hij deed vast vreemde dingen m'n z'n oude kussenquote:
quote:Op zondag 10 april 2005 19:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij deed vast vreemde dingen m'n z'n oude kussen
Ik heb echt hele nare associaties nu.quote:
Kusje er op?quote:Op zondag 10 april 2005 19:39 schreef Dizer het volgende:
Au au au au
Mijn enkel doet enorm zeer. Stomme verstuiking ook
Ik kan morgen niet naar stage en het ergste van allemaal is dat ik voorlopig niet mag tennissen![]()
![]()
sick mindquote:Op zondag 10 april 2005 19:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt hele nare associaties nu..
Ik ging wachten totdat mijn beeld was uitgeladen jaquote:
Tis dat je MissCrew bent....quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry.
Wat heeft je moeder nu aan?.
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |