quote:Op zondag 10 april 2005 14:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ze geloof ik nog..
Even kijken.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor de goed eorde.... een vriendin had zijn mail en had voor de grap gestuurd dat ik op hem zou vallen. Dus toen kreeg ik die mail, waarna een leuke mailwisseling ontstond.
.
Het was me alleen maar om een reactie van je te ontlokken, en dan het liefste een anti-breezerreactie.quote:
Waarom hou je je niet gewoon stilquote:Op zondag 10 april 2005 17:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het was me alleen maar om een reactie van je te ontlokken, en dan het liefste een anti-breezerreactie.![]()
Niet alleen Breezers zijn soms geil hoor.quote:Op zondag 10 april 2005 17:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het was me alleen maar om een reactie van je te ontlokken, en dan het liefste een anti-breezerreactie.![]()
Whehequote:Op zondag 10 april 2005 18:00 schreef Skaai het volgende:
De koekjes zijn misgelukt!
Ik had bloem nodig, maar dat had ik niet. Althans, dat dacht ik.
De halve straat langsgeweest om te vragen of er iemand bloem had.
En niemand had bloem. Maar de buurvrouw wist me te vertellen dat het met zelfrijzendbakmeel ook wel zou kunnen.
Affijn, dat hadden we wel. Wij met zelfrijzendbakmeel gemixt, vind ik opeens bloem. Dus omdat ik en mijn buurmeisjes gulzig waren, nog maar de helft van alle ingerdiënten erin gedaan.
Wij die koekjes bakken, worden ze echt gewoon drie keer zo groot.
En ze zijn nog lekker ook.
Ik ga kok worden.
Ja he.quote:
Bupaaaaaa... jij kan toch gifjes maken?quote:
Ik kan het best sneller maken, maar niet scherper. Alhoewel, ik wil het best proberen.quote:Op zondag 10 april 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Bupaaaaaa... jij kan toch gifjes maken?.
De orginele plaatjes, die hier te vinden zijn, zijn scherper.quote:Op zondag 10 april 2005 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan het best sneller maken, maar niet scherper. Alhoewel, ik wil het best proberen.
Kom je bij mij dan ook een keer een maaltijd in elkaar zettenquote:Op zondag 10 april 2005 18:00 schreef Skaai het volgende:
De koekjes zijn misgelukt!
Ik had bloem nodig, maar dat had ik niet. Althans, dat dacht ik.
De halve straat langsgeweest om te vragen of er iemand bloem had.
En niemand had bloem. Maar de buurvrouw wist me te vertellen dat het met zelfrijzendbakmeel ook wel zou kunnen.
Affijn, dat hadden we wel. Wij met zelfrijzendbakmeel gemixt, vind ik opeens bloem. Dus omdat ik en mijn buurmeisjes gulzig waren, nog maar de helft van alle ingerdiënten erin gedaan.
Wij die koekjes bakken, worden ze echt gewoon drie keer zo groot.
En ze zijn nog lekker ook.
Ik ga kok worden.
Wat een behulpzaam knulletje is die Bupie toch ook he?quote:
Ach ja joh!quote:Op zondag 10 april 2005 18:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat een behulpzaam knulletje is die Bupie toch ook he?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |