quote:Op zondag 10 april 2005 20:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zonder negatief, geen positief. Bupie.
Zennnnnnnnnnnnnnnn.
Amy Winehouse?quote:Op zondag 10 april 2005 20:12 schreef Skaai het volgende:
So dust off your fuck me pumps
en waren ze nou gelukt dan je koekjes?quote:Op zondag 10 april 2005 20:12 schreef Skaai het volgende:
So dust off your fuck me pumps
quote:Op zondag 10 april 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bupaïsme gaat uit van de innerlijke schoonheid.
Die is dan wel weer okay!quote:Relativeren staat voorop, net als lachen met en om jezelf.
Ik ben een Nederlander én een wijf. Zeiken is mijn core business mên!quote:Positivisme is ook een van de Bupatihaanse stokpaardjes.
Behalve minderwaardige individuen? Toch? Toch?quote:Men leeft in vrede met iedereen en behandelt ieder individu op dezelfde wijze als men zelf behandeld wil worden.
Posten!quote:Niet "Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"
Nee, meer "Wat gij wilt dat bij u geschiedt, doe dat bij een ander ook"
En het enige negatieve element in het Bupaïsme komt men tegen als wij onze foto's gaan ontwikkelen.
Yeahquote:
Ik denk dat je geen naam topic krijgt, gezien het aantal enthousiaste reactiesquote:Op zondag 10 april 2005 20:20 schreef bar_rel het volgende:
Ik word genegeerdik ga maar weer
Buffy wacht bovendien op me
Oppervlakkigheid is okequote:Op zondag 10 april 2005 20:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Echt zo'n slogan die door dikke en/of lelijke mensen is bedacht.
[..]
Behalve minderwaardige individuen? Toch? Toch?
Zo denk ik er ook niet echt overquote:Op zondag 10 april 2005 20:16 schreef Insomaniac het volgende:. Echt zo'n slogan die door dikke en/of lelijke mensen is bedacht.
quote:Die is dan wel weer okay!
Ja, maar je moet dingen postief in kunnen zien.quote:Ik ben een Nederlander én een wijf. Zeiken is mijn core business mên!.
Ksst. Als jij als een god behandeld wilt worden, moet je anderen ook zo behandelen.quote:Behalve minderwaardige individuen? Toch? Toch?
Fotoboekquote:Posten!!
skaai?quote:Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en waren ze nou gelukt dan je koekjes?![]()
Precies.quote:Op zondag 10 april 2005 20:18 schreef Skaai het volgende:
"Ich bin ein Bupatih"
Doe je nou eigenlijk nog wel wat anders dan Buffy kijken?quote:Op zondag 10 april 2005 20:20 schreef bar_rel het volgende:
Ik word genegeerdik ga maar weer
Buffy wacht bovendien op me
quote:Op zondag 10 april 2005 20:26 schreef Skaai het volgende:
m-m, niet zo geïnteresseerd doen ineens
Net was je te ongeduldig, lees maar een pagina of 3 terug
hey waar zat je nou gister?quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook niet echt over![]()
[..]
[..]
Ja, maar je moet dingen postief in kunnen zien.
[..]
Ksst. Als jij als een god behandeld wilt worden, moet je anderen ook zo behandelen.
Als jij als een derderangs zwerver behandeld wilt worden, mag je anderen ook zo behandelen. Behalve als het té erg wordt
[..]
Fotoboek
Bupatihaanse manier om ons te uiten
quote:Op zondag 10 april 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stout tegen m-m[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |