whahahahaha, slijmerdquote:Op zondag 10 april 2005 14:01 schreef kokos het volgende:
als dat wel zo is : IK HOU ECHT VEEL VAN JULLIE, PAPA JE BENT DE BESTE PAPA VAN DE WERELD. EN JIJ DE BESTE STIEF-MAMAAAA
maar dan weet je dus nog niet waarom ouders hun kinderen huisarrest geven, kun je pas over een paar weken de reacties lezenquote:Op zondag 10 april 2005 14:02 schreef kokos het volgende:
Jaha, ik wacht ff tot me stief-ma klaar is met douchen en dan ben ik fok-dood
of zichzelf ff lekker scheertquote:Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Megumi het volgende:
Nou dan hoop ik voor je dat ze er nog een bad bij neemt.
Dat weet ik nog nietquote:
Eujquote:Op zondag 10 april 2005 14:05 schreef Quickie_Bat het volgende:
TS is 12? En heeft een fikkie gestookt?
Dan heb je geen huisarrest maar een cursus klok kijken nodig.quote:Op zondag 10 april 2005 14:05 schreef kokos het volgende:
Ik was te laat thuis. Voor de zoveelste keer.
Dat is niet tof van jequote:Op zondag 10 april 2005 14:05 schreef kokos het volgende:
Ik was te laat thuis. Voor de zoveelste keer.
hier wordt alleen in uiterste noodzaak huisarrest gegeven. als tig weer waarschuwen geen zin heeft en madam komt voor de vierhonderd en vijfenzeventigste keer te laat thuis, mag ze een weekje binnenblijven om haar kennis wbt klokkijken even bij te spijkeren.quote:Op zondag 10 april 2005 13:56 schreef kokos het volgende:
Hallo lieve ouders.
Waarom geven jullie huisarrest wat denken jullie er mee te bereiken?
/ dit is serieus.
Ja dat weet ik allemaal wel. Het waren was deze keer 3 uur telaat :x , tis wel terecht joah.quote:Op zondag 10 april 2005 14:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Dat is niet tof van je![]()
Ik deed dat vroegah ook altijd, ik dacht :"Ach dat ene halfuurtje" maar goed ouders maken zich zorgen en zijn ongerust, ze houden veel van je
Euw, bel me ouders dan maar ff.quote:Op zondag 10 april 2005 14:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb je geen huisarrest maar een cursus klok kijken nodig.
Ja moet er niet aan denken als ik 45 ben en huisarrest krijg.quote:
JIJ BENT EEN VAN HEN HE! Een weekje? Toen me zus het zelfde had geflikt zat ze driekwart jaar binnen. Maar die had een relatie met een turkquote:Op zondag 10 april 2005 14:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier wordt alleen in uiterste noodzaak huisarrest gegeven. als tig weer waarschuwen geen zin heeft en madam komt voor de vierhonderd en vijfenzeventigste keer te laat thuis, mag ze een weekje binnenblijven om haar kennis wbt klokkijken even bij te spijkeren.
wat we ermee proberen te bereiken? nou wat denk je zelf?
tevreden?
quote:Op zondag 10 april 2005 14:11 schreef kokos het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN VAN HEN HE! Een weekje? Toen me zus het zelfde had geflikt zat ze driekwart jaar binnen. Maar die had een relatie met een turk![]()
Snel trouwen dus hequote:Op zondag 10 april 2005 14:10 schreef kokos het volgende:
Ja moet er niet aan denken als ik 45 ben en huisarrest krijg.
quote:Op zondag 10 april 2005 14:11 schreef kokos het volgende:
Toen me zus het zelfde had geflikt zat ze driekwart jaar binnen. Maar die had een relatie met een turk![]()
Omfg, het was niet serieus heurquote:Op zondag 10 april 2005 14:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Oe, dat verandert al veel een relatie met een turk
Ik hoop voor je dat je nog 46 jaar thuis zit.
Was het dan over?quote:Op zondag 10 april 2005 14:15 schreef Conflict het volgende:
Als ik huisarrest kreeg klom ik gewoon uit mijn raam, het platdak op en sprong ik naar beneden
quote:
wie ben ik?quote:Op zondag 10 april 2005 14:11 schreef kokos het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN VAN HEN HE! Een weekje? Toen me zus het zelfde had geflikt zat ze driekwart jaar binnen. Maar die had een relatie met een turk![]()
Hij is dus 14.quote:
14 ja..quote:
Eitje bakkenquote:Op zondag 10 april 2005 15:13 schreef Salvad0R het volgende:
ik neuk die stiefmama van je wel een keer, kokos... ze is echt heet..
Ik ben niet de enige dusquote:Op zondag 10 april 2005 15:21 schreef Mirage het volgende:
huisarrest kan een effectieve straf zijn, maar dan moethet nie te lang duren en niet te vaak vorokomen.
kortom het moet redelijk blijven.
Ikzelf kreeg regelmatig huisarrest ( en láng !).... resultaat... ik klom met mijn rugzakje naar buiten via de badkamer.. jumpte naar het dak van de garage... sprong naar beneden en zette het op een lopen.
quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 15:25 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
wilde jouw ouders je nadien ook in een internaat stoppen ?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |