quote:Op zondag 10 april 2005 18:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe men er op is gekomen.. Zelfs een holbewoner lijkt mij namelijk te slim om iets als voetbal te bedenken.
Voetbal niet in ieder geval.quote:
rellenquote:Op zondag 10 april 2005 18:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voetbal niet in ieder geval.
Het liefst iets wat iets intelligenter is, en iets minder sportief is.
Zie je wel, holbewoners wisten het al! Geen voetbal, maar rellen.quote:Op zondag 10 april 2005 18:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
rellen
als er iets is wat holbewoners uitgevonden kunnen hebben
Wolven bijten toch gewoon schapen in plaats van te slaan?quote:Op zondag 10 april 2005 18:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, rellen is ook leuk!
* Lupa schaapje op hoofd mept met knuppel
Sorry, dacht even dat ik een mens was!quote:Op zondag 10 april 2005 18:36 schreef Alicey het volgende:
Wolven bijten toch gewoon schapen in plaats van te slaan?
quote:Op zondag 10 april 2005 18:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, rellen is ook leuk!
* Lupa schaapje op hoofd mept met knuppel
Waarom denken wolven toch? Is het zo leuk om een mens zijn i.p.v. een wolf?quote:Op zondag 10 april 2005 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, dacht even dat ik een mens was!
Ja, want wolven kunnen niet in hun neus peuteren.quote:Op zondag 10 april 2005 18:39 schreef Alicey het volgende:
Waarom denken wolven toch? Is het zo leuk om een mens zijn i.p.v. een wolf?
Peuter jij de hele dag in je neus?quote:Op zondag 10 april 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, want wolven kunnen niet in hun neus peuteren.
Have fun!quote:Op zondag 10 april 2005 18:40 schreef het_fokschaap het volgende:
ik trek me terug uit de rel. ik ga eten en richting HMH !
We hebben zowaar iets gemeen!quote:Op zondag 10 april 2005 18:40 schreef SingleCoil het volgende:
Haha, we zijn gezond bezig. Goedenavond overigens.
Lupa, ik las met belangstelling jou post over, kortweg, hoe je samen wilt leven. Het past mij precies, en ik ken ook wel heel wat andere mensen die er net zo over denken hoor. Mijn broertje woont al twintig jaar samen en heeft twee kinderen, maar heeft gewoon ook veel tijd voor zichzelf nodig, hij brengt veel tijd alleen door Zijn vrouw begrijpt dat ook prima, ze geven elkaar volop de ruimte, anders zou het toch niet werken.
Ik heb wel gemerkt dat die manier van 'vrij' samenleven niet voor veel mensen ook logisch of voor de hand liggend is, mijn ouders vinden het wel normaal (mijn vader is niet anders) maar veel relaties die ik heb gehad lopen steeds stuk op het feit dat ik niet per se samen hoef te wonen, je kunt wat mij betreft een heel intieme relatie hebben zonder dat voortdurend met lichaamlijk samenzijn te hoeven bevestigen. En laten we ook aub niet heel veel dingen 'samen' gaan doen, ik ga soms liever even alleen naar het bos of zo....daar staat dan weer tegenover dat je mij volledig kunt krijgen zonder enig voorbehoud, zo open als een glas water. En daar schrikken sommigen dan ook weer van.
Houdt het allemaal wel...uhh...'dynamisch'...
Ik vind het zo gek in ieder geval niet klinken, maargoed.. Ik ben dan van hetzelfde "soort"..quote:Op zondag 10 april 2005 18:40 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat die manier van 'vrij' samenleven niet voor veel mensen ook logisch of voor de hand liggend is, mijn ouders vinden het wel normaal (mijn vader is niet anders)
Je bent misschien iemand die ook van nature open en zo helder als een glas water is.. Ikzelf ben wel redelijk open, maar helder denk ik weer niet.. Open zijn kan soms afschrikwekkend zijn, het is vooral confronterend.quote:daar staat dan weer tegenover dat je mij volledig kunt krijgen zonder enig voorbehoud, zo open als een glas water. En daar schrikken sommigen dan ook weer van.
Zolang je partner er maar mee overweg kan.quote:Houdt het allemaal wel...uhh...'dynamisch'...
Ach, kun je het bij de volgende pasta gebruiken.quote:Op zondag 10 april 2005 18:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Koop ik gerapste kaas speciaal voor over mijn pasta, vergeet ik het erover te doen.
Typisch een SBS-conclusie inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2005 18:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Elke jaar glijden er duizenden mensen uit in hun eigen badkamer. Hoe komt dat nou? Na het douchen is alles nat."
Wat een briljante analyse!
(Klussen en wonen op SBS)
Zolang niemand je mening vraagt valt 't meequote:Op zondag 10 april 2005 18:44 schreef Alicey het volgende:
Je bent misschien iemand die ook van nature open en zo helder als een glas water is.. Ikzelf ben wel redelijk open, maar helder denk ik weer niet.. Open zijn kan soms afschrikwekkend zijn, het is vooral confronterend.
Daar zit meestal ook het probleem. Maar dan kun je dus kiezen:minder open zijn of je mening veranderen. Ik weiger beide.quote:[..]
Zolang je partner er maar mee overweg kan.
Spelfouten zul je in een door mij geschreven recensie niet aantreffen. Ik ben een perfectionist en lees een stuk minimaal drie of vier keer door voordat het de deur uitgaat.quote:Op zondag 10 april 2005 18:55 schreef Reya het volgende:
Oh Lupa, bij een review is het belangrijker dat je spontaan schrijft en dat je een duidelijke boodschap overbrengt dan dat je compleet foutloos schrijft. Dat je grossiert in de spelfouten is niet de bedoeling, maar ik heb redelijk wat reviews op de FP onder ogen gekregen en gecorrigeerd, en tussen de reviewers zitten echt wel wat mindere helden qua correcte spelling. En gezien hoeveel je hier praat, weet je in een recensie vast ook wel een duidelijke boodschap op een aangename manier over te brengen.
Er is echter ook geen reden waarom de spelling er onder zou moeten lijden.quote:Op zondag 10 april 2005 18:55 schreef Reya het volgende:
Oh Lupa, bij een review is het belangrijker dat je spontaan schrijft en dat je een duidelijke boodschap overbrengt dan dat je compleet foutloos schrijft. Dat je grossiert in de spelfouten is niet de bedoeling, maar ik heb redelijk wat reviews op de FP onder ogen gekregen en gecorrigeerd, en tussen de reviewers zitten echt wel wat mindere helden qua correcte spelling. En gezien hoeveel je hier praat, weet je in een recensie vast ook wel een duidelijke boodschap op een aangename manier over te brengen.
Dat maakt niet eens altijd uit. De manier waarop je je mening brengt is vaak belangrijker dan je feitelijke mening..quote:Op zondag 10 april 2005 18:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zolang niemand je mening vraagt valt 't meemaar je moet natuurlijk niks 'afwijkends' denken
Je kunt ook een tussenweg kiezen : Je mening brengen op basis van wederzijds begripquote:Daar zit meestal ook het probleem. Maar dan kun je dus kiezen:minder open zijn of je mening veranderen. Ik weiger beide.
Ik denk over het algemeen er wel aan hoe iets over komt, en probeer in de taal te spreken van degene die ik toespreek.. In sommige situaties kan ik echter ook zo direct zijn dat ik er zelf van schrik.quote:Op zondag 10 april 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb dat opene ook, SingleCoil. Ben ook superdirect.
Direct linken mag niet, maar volgens mij ken ik 'm.quote:Op zondag 10 april 2005 19:09 schreef SingleCoil het volgende:
http://fun.drno.de/flash/BigRedButton.swf
quote:Op zondag 10 april 2005 19:09 schreef SingleCoil het volgende:
http://fun.drno.de/flash/BigRedButton.swf
moet je even copy & paste in je browser
Dat heb ik ook wel. Ik ben nogal een flapuit. Zelfs hier op Fok!quote:Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef Alicey het volgende:
Ik denk over het algemeen er wel aan hoe iets over komt, en probeer in de taal te spreken van degene die ik toespreek.. In sommige situaties kan ik echter ook zo direct zijn dat ik er zelf van schrik.
Zo erg vaak heb ik het niet.. Maar soms, afhankelijk van mijn bui en ook gezelschap. Men is er echter aan gewend geraakt.quote:Op zondag 10 april 2005 19:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Ik ben nogal een flapuit. Zelfs hier op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |