Tering. Krijg je dat geld nog terug?quote:Op zondag 10 april 2005 03:40 schreef Dariuz het volgende:
Die junk heeft het voor mekaar gekregen om een half kratje bier op te zuipen en 5 flessen wijn leeg te slurpen. Daarnaast heeft hij in de woonkamer gezeken en gekotst. En de kachel op 30 gezet en lekker tv zitten kijken.
Ja, ik lach me dood, het meurt hier als de ziekte nu. En mijn vriendin is overstuur omdat ze denkt dat die gast ook in de slaapkamer is geweest. Gelukkig is er niks gejat zover ik kan zien.quote:
Schandelijk. Hoe reageerde toen je em zag? Heb je em klappen gegeven of gedwongen te blijven tot de politie kwam?quote:Op zondag 10 april 2005 03:40 schreef Dariuz het volgende:
Die junk heeft het voor mekaar gekregen om een half kratje bier op te zuipen en 5 flessen wijn leeg te slurpen. Daarnaast heeft hij in de woonkamer gezeken en gekotst. En de kachel op 30 gezet en lekker tv zitten kijken.
Toen ik binnenkwam zag ik dat de tv aanstond, op national geographic, ik dacht, he verdomme de tv vergeten uit te zetten. Ik deed het licht aan en zag dat geval op de bank liggen meuren. Ik heb hem van de bank opgepakt en op de vloer gesmeten en was van plan om hem even wat manieren in te peperen toen mijn vriendin van de wc afkwam, de situatie overzag, en begon te roepen, nee Dariuz doe het niet, doe het niet. Toen heb ik maar de politie gebeld.quote:Op zondag 10 april 2005 03:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Schandelijk. Hoe reageerde toen je em zag? Heb je em klappen gegeven of gedwongen te blijven tot de politie kwam?
Ik woon niet in de Randstad, maar in een middelgrote stad in Gelderland.quote:Op zondag 10 april 2005 03:48 schreef cultheld het volgende:
Soms ben ik blij dat ik niet in de Randstad woon.
Niet met een z dan he, gewoon Darius dus.quote:Op zondag 10 april 2005 03:52 schreef cultheld het volgende:
Je vriendin noemt je Dariuz? Ik heb met je te doen man.
Vandaar dus.quote:Op zondag 10 april 2005 03:50 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Randstad, maar in een middelgrote stad in Gelderland.
Foto waarvan? Plasje kots en pis? Ik had ook liever gehad dat er nu een hoop bloedspetters op de muur had gezeten en verschillende ledematen her en der waren te vinden. Maar ja, ik moest kalm blijven enzo tot de police ons met een bezoekje kwam vereren. (met vijf minuutjes na het telefoontje waren ze er wel trouwens.)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |