Ik heb die zin 6 keer gelezen maar ik begrijp hem nog nietquote:Op zondag 10 april 2005 12:05 schreef QyRoZ het volgende:
Als ik nu één dag per twee weken niet (veel) drink is het veel..
Nou. Er is hooguit één dag per twee weken dat ik me niet lam zuip. Beter?quote:Op zondag 10 april 2005 12:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb die zin 6 keer gelezen maar ik begrijp hem nog niet
Ha. Vandaar. Als je nou van al je geld iets heel duurs gaat kopen dan heb je geen geld meer om drank te kopen!quote:Op zondag 10 april 2005 12:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ook graag minderen/stoppen..
Al het geld wat ik heb is geleend.quote:Op zondag 10 april 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha. Vandaar. Als je nou van al je geld iets heel duurs gaat kopen dan heb je geen geld meer om drank te kopen!![]()
Wat een stom land.quote:Op zondag 10 april 2005 12:31 schreef Svensational het volgende:
SinasDat verkopen ze hier helemaal niet
Nee maar daar hebben ze weer kangaroe`squote:Op zondag 10 april 2005 12:31 schreef Svensational het volgende:
SinasDat verkopen ze hier helemaal niet
Damn man bak een ei ofzoquote:Op zondag 10 april 2005 12:40 schreef QyRoZ het volgende:
Er zitten te veel funnies in mijn Venz hagelslag.
Ik vond 1 liedje leuk, en heb nu de cd hier liggen. Valt me vies tegen, btw.quote:Op zondag 10 april 2005 11:13 schreef Duiveltja het volgende:
Die Natasha Bedingfield maakt trouwens ook flinke schijtmuziek. Zij heeft echt een mega irritante stem.
quote:
Het eerste probleem kan een vaatwasser nog oplossenquote:Op zondag 10 april 2005 12:44 schreef QyRoZ het volgende:
En eieren hebben. En lusten.
Zoek een andere huismeid.quote:Op zondag 10 april 2005 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Skaai bak is even een paar eieren met worstjes enzo
Ja mn huismeid zit de bladen te lezenquote:Op zondag 10 april 2005 13:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zoek een andere huismeid.
Ik gooi vanavond een pizza in de oven, hoe culinair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |