Ben ik blij dat ik niet zo soort supporter ben! Mag dan wel uit Twente komen maar heb vanaf 23augustus 2003 geen competitie wedstrijd meer gemist. en dit seizoen heb ik aleen Panathinaikos e Rosenborg uit gemist dus dat komt neer op 2wedstrijden dit seizoen.quote:Op maandag 11 april 2005 01:13 schreef Ixnay het volgende:
Nu is PSV ineens heel goed bezig en maken ze grote kansen op de Champions League en krijg je ineens heel veel mensen die met het succes meelopen en iedereen is dan voor PSV.
Doet me een beetje denken aan Ajax in 1995.
Hey wij zullen zondag ook van de partij zijn wel in een Willem ll vak. Schijt aan de combi! Want die balachelijke omwissel mogelijkheid daar doen wij niet aan mee!quote:Op maandag 11 april 2005 12:27 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Echt waar? Wat een mensenkennis heb je toch, Tilburg, wel lekker dichtbij, zal ik zondag op bezoek komen? Plaatselijke voetbalclub speelt dan toch thuis.
Nee hoor. Hoezo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:10 schreef VoreG het volgende:
Robje ben jij nou zo'n apie die in de hekken gaat hangen als er gescoort wordt?
daar komt hij veel te intelligent voor overquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:10 schreef VoreG het volgende:
Robje ben jij nou zo'n apie die in de hekken gaat hangen als er gescoort wordt?
Die heb ik dan weer gemist.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef Ayaxola het volgende:
Zag vanochtend op het journaal ook nog die rellen bij Juventus - Liverpool, dat was wel echt te triest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |