nee ik vandaag ook niet,quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:29 schreef laffer het volgende:
gaan jullie wel naar de disco??
Weleens van mierenneuken gehoord?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef J_CDA het volgende:
Weleens van hoofdletters gehoord?
Sorry hoor, maar jij bent een kutnoob.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef J_CDA het volgende:
oooooohjaa! het is de schuld van de politie dat jij nu binnen zit!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:29 schreef laffer het volgende:wij ( m`n mattie en ik ) reden dus op onze scooters over een rustige weg, okè we reden wel veuls te hard enzo maar er was geen ander verkeer.
komen er ineens een paar wouten aangereden en we werden aangehouden![]()
de reden was dat we te hard reden en geen helm droegen, ook moesten we blazen want die ene wout rook een alcohol lucht![]()
en je raadt het misschien wel..... mee naar het bureau![]()
onderweg maakten die wouten nog wat bijdehandte opmerkingen tegen ons dat we onverantwoord bezig waren enzo![]()
maar nu zit ik door die gasten wel de komende weekenden binnen, ik heb 3 bekeuringen gekregen en die moet ik eerst betalen![]()
jij ook he?quote:Op zondag 10 april 2005 00:03 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
oooooohjaa! het is de schuld van de politie dat jij nu binnen zit!
te hard bezopen rijden zonder helm is eigenlijk niet meer dan normaal, ik snap niet dat ze daar moeilijk over doen. ik bedoel, waarom proberen ze je tegen jezelf te beschermen, je komt echt zóó slim over, je weet het vast beter dan die agenten.
quote:Op zondag 10 april 2005 00:03 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
te hard bezopen rijden zonder helm is eigenlijk niet meer dan normaal, ik snap niet dat ze daar moeilijk over doen. ik bedoel, waarom proberen ze je tegen jezelf te beschermen, je komt echt zóó slim over, je weet het vast beter dan die agenten.
het was stil op de weg, er was geen verkeerquote:Op zondag 10 april 2005 00:03 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
J_CDA: Hier hedde je hoofdletters..quote:
en dat allemaal door die klote woutenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:55 schreef HeatWave het volgende:
Ey laffer, dat is vet werie man!!! Zo kan je egt geen tjikkies scoren, en mis je die leipe mocro flavour!!
ja, maar die waren net ff aan het schijtenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef J_CDA het volgende:
jah man!quote:
ohja, is waar, dan mag het allemaal wel.quote:Op zondag 10 april 2005 00:06 schreef laffer het volgende:
[..]
het was stil op de weg, er was geen verkeer![]()
L-E-Z-E-N of ben je dom ofzo![]()
ze moeten mij altijd hebben en m`n matties ookquote:Op zondag 10 april 2005 00:09 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ohja, is waar, dan mag het allemaal wel.
ik snap niet dat je er moeilijk over doet, ik bedoel, je weet toch van te voren dat je stom bezig bent en gepakt kan wordenalsof het een verassing is dat de wouten iets konden verzinnen om je voor te bekeuren.
![]()
dan moet je je maar aan de wet houden.quote:Op zondag 10 april 2005 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
ze moeten mij altijd hebben en m`n matties ook![]()
nee, ik moet doordeweeks al vroeg naar bed ik wil in het weekend lekker zuipenquote:Op zondag 10 april 2005 00:15 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dan moet je je maar aan de wet houden.
als ik te weinig in de parkeermeter gooi of word geflitst ga ik toch ook niet zeiken achteraf?\
wat zou jij doen als je agent was en jezelf met je maat zag rijden op die scooter?
Jij lijkt mij wel een beetje een weet niet maar je komt wel stom overquote:Op zondag 10 april 2005 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
laatst stonden we voor de snackbar en toen werden we ook al weggestuurd![]()
ze loeren op ons
hoezo, laatst werd de buurtsuper overvallen, m`n pa en ik zagen het gebeuren en m`n pa meteen 112 gebeld.quote:Op zondag 10 april 2005 00:32 schreef spookie het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel een beetje een weet niet maar je komt wel stom overis niet zo gek he als je te veel drinkt te hard rijd zonder helm dat ze je aan houden?
Wie niet.quote:Op zondag 10 april 2005 00:41 schreef laffer het volgende:
[..]
hoezo, laatst werd de buurtsuper overvallen, m`n pa en ik zagen het gebeuren en m`n pa meteen 112 gebeld.
het duurde 20 minuten voordat de wouten kwamen, ze zijn gewoon bang maar achter ons aankomen durven ze wel![]()
ze hebben een hekel aan ons mij![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef blaatgast het volgende:
Matties
"den boer`n hooischeur"
veuls te hard
Chickies
Scooters
-------------- +
![]()
Nu nog een keer dat het duidelijk is voor alle zijden van het beeldscherm?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:14 schreef Marruk het volgende:
Komt die scootoo met zn neppe pattas
Zegt dat ik hier niet zo hard mag lopen boeken, en dat ik hem dookoo moet passenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:22 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Nu nog een keer dat het duidelijk is voor alle zijden van het beeldscherm?
http://www.ongein.com/ongein/item.aspx?ID=2241quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:22 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Nu nog een keer dat het duidelijk is voor alle zijden van het beeldscherm?
ik zeg hé, te moeilijk! ik ben je bitch nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:42 schreef Marruk het volgende:
[..]
Zegt dat ik hier niet zo hard mag lopen boeken, en dat ik hem dookoo moet passen
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:34 schreef doraantje het volgende:
[..]
ik zeg hé, te moeilijk! ik ben je bitch niet
ja lachen jullie er maar om ik moet 370,- aan boetes betalen en ik kan voorlopig niet naar de discoquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef fratsman het volgende:
Maar je bent van te veuren wel nog brommers wez'n kiek'n?
Dan komde moar n'n keer ier zupen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef laffer het volgende:
[..]
ja lachen jullie er maar om ik moet 370,- aan boetes betalen en ik kan voorlopig niet naar de disco![]()
wonen jullie ook in gelderland??quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:56 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan komde moar n'n keer ier zupen.
Mogde mijn brommer lenen
In brabant kerelquote:
ik ga het straks m`n pa vragen of ik een keertje bij jullie mag komenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:12 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
In brabant kerel![]()
Als je dat verstaat, versta je bijna alles in NL
vroag da mar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:16 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ga het straks m`n pa vragen of ik een keertje bij jullie mag komen![]()
jij bent zeker zo`n ouwe zak van 40 ofzo, jij bent toch ook jong geweestquote:Op woensdag 13 april 2005 00:27 schreef Alvilon het volgende:
jesus :|
Drinken, te hard rijden, op een scooter EN zonder helm...
Zonder gein.. das wel dom
hey, ik ben ook 17 en rij een scooterquote:Op woensdag 13 april 2005 00:32 schreef Alvilon het volgende:
nee, ik ben 17 en rij schakelbrommer..
en je hebt zelf ook wel door dat je dom bezig was.
*en inderdaad, wouten loeren op je, ik ken het gevoel wel
Je bent gewoon een smerige hangjongere, misschien wel een criminelequote:Op woensdag 13 april 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
hey, ik ben ook 17 en rij een scooter
maar die wouten loeren echt op ons hè, laatst ook stonden we gewoon op het pleintje een beetje te chillen en toen kwamen de wouten ons weer weg sturen![]()
het zijn die ouwe wijven die de wouten bellen denk ik, ze zeuren de hele tijd![]()
ja lekker generaliseren, moet jij geen wout worden??quote:Op woensdag 13 april 2005 01:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bent gewoon een smerige hangjongere, misschien wel een criminele![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
laatst ook stonden we gewoon op het pleintje een beetje te chillen
Als er geen verkeer was, hoe verklaar je dan dat er toch politie reedquote:Op zondag 10 april 2005 00:06 schreef laffer het volgende:
[..]
het was stil op de weg, er was geen verkeer![]()
L-E-Z-E-N of ben je dom ofzo![]()
Laat ze boeven gaan vangen, in plaats van onnodige boetes uit te delen! En trouwens, de kans dat ik op m'n scooter een fietser tegekom om 1 uur 's nachts is hartstikkuh klein, wat iedereen ligt al op bed!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:55 schreef Masamune het volgende:
[..]
Als er geen verkeer was, hoe verklaar je dan dat er toch politie reed![]()
Net zo onverwachts als die politie opdook kan bijvoorbeeld er iemand opduiken op een fietsje, die jij dan overhoop rijd. Plus dat er van jezelf ook niet veel overblijft.
Persoonlijk vind ik dat de politie zijn werk WEL een keer goed heeft gedaan![]()
Misschien vindt het ambulancepersoneel het niet zo prettig dat ze jouw stukjes schedel bij elkaar moeten schrapen als je weer eens met teveel drank op rijdt. Maar je moet het inderdaad zelf weten dat je een roze spoor achter wilt laten op het asfalt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:05 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Laat ze boeven gaan vangen, in plaats van onnodige boetes uit te delen! En trouwens, de kans dat ik op m'n scooter een fietser tegekom om 1 uur 's nachts is hartstikkuh klein, wat iedereen ligt al op bed!
Ik ben vorige week ook aangehouden door die kutwouten, en maar zeiken over dat ik geen helm op heb, dat moet ik toch zelf weten???
1) Die ambulancepersoneel heeft zelf gekozen voor dat vak, jammer dan maar dat is het risico van het vak!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:24 schreef Marruk het volgende:
[..]
Misschien vindt het ambulancepersoneel het niet zo prettig dat ze jouw stukjes schedel bij elkaar moeten schrapen als je weer eens met teveel drank op rijdt. Maar je moet het inderdaad zelf weten dat je een roze spoor achter wilt laten op het asfalt.
Mijn zegen heb je.
He dat is echt dik! Goeiekoop bier tanken in een hooischuur. Mag ik een keer meedoen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:32 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
1) Die ambulancepersoneel heeft zelf gekozen voor dat vak, jammer dan maar dat is het risico van het vak!
2) Ik moet het inderdaad zelf weten
3) Bedankt voor de zegen
En trouwens, over drank moet je niet zo lopen zijken, want we hadden echt maar 4 biertjes op en iets van 2 of 3 breezers ofzo, en dat is echt niet veel hoor, we hadden een keer met z'n vieren bij ons op de hooizolder drie kratten Aldi bier gedronken en toen waren we gaan rijden naar het huis van één van mijn maten want die was zijn sigaretten vergeeten ofzo (weet niet meer) en dat ging best, alleen was één van mijn maten onderuit gegaan in een bocht midden in de polder hier, maar dat kwam omdat het glad was....
Geloof me. Dat vinden de chickies vast niet erg.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef laffer het volgende:
[..]
ja lachen jullie er maar om ik moet 370,- aan boetes betalen en ik kan voorlopig niet naar de disco![]()
Loser.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:29 schreef laffer het volgende:
gaan jullie nog wel naar de disco?
ik kan vanaaf niet![]()
vorige week nog met m`n homies en een paar chickies naar de disco geweest hier in
"den boer`n hooischeur"
echt een vette avond gehad man ook vet gezopen![]()
lekker achter de chickies aan enzo maargoed, we gingen weer om 1 uur weg richting huis.
wij ( m`n mattie en ik ) reden dus op onze scooters over een rustige weg, okè we reden wel veuls te hard enzo maar er was geen ander verkeer.
komen er ineens een paar wouten aangereden en we werden aangehouden![]()
de reden was dat we te hard reden en geen helm droegen, ook moesten we blazen want die ene wout rook een alcohol lucht![]()
en je raadt het misschien wel..... mee naar het bureau![]()
onderweg maakten die wouten nog wat bijdehandte opmerkingen tegen ons dat we onverantwoord bezig waren enzo![]()
maar nu zit ik door die gasten wel de komende weekenden binnen, ik heb 3 bekeuringen gekregen en die moet ik eerst betalen![]()
gaan jullie wel naar de disco??
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:05 schreef Harmen1984 het volgende:
en maar zeiken over dat ik geen helm op heb, dat moet ik toch zelf weten???
Wat is een bang?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:31 schreef Bugsje het volgende:
Homies, Chickies, Mattie. Kan je het ook in het nederlands. Of ben je toevallig een wigger ofzo. En nee, ik ga niet zuipen vanavond. Ik ga lekker met vrouw op de bang shag kijken (denk ik)
Of je vrouw shaggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is een bang?
en shag moet je roken!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Nee disco's ga ik sinds 1970 al niet meer heen, misschien nog wel even naar een club vanavond.
Schapie slachte is ok weetjequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef gekjongk het volgende:
Wollah!
ik kan vanavond ook geen chiks playje mehn.! Ik moet mijn moeder meehelpen met shaap slacht. Is egt kut weet je! Ik wou dat ik ook een scooter had man weet je (BliNg bLinG StyLO)dan kon ik zo alle wijfe meekreige mehn Weet je! Ik zweer is zo verneuckt.
we kunnen echt goed rijden man, we rijden echt niemand omver ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:55 schreef Masamune het volgende:
[..]
Net zo onverwachts als die politie opdook kan bijvoorbeeld er iemand opduiken op een fietsje, die jij dan overhoop rijd. Plus dat er van jezelf ook niet veel overblijft.
he dat deed ik vruuger ook! Vet is dat hequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:14 schreef laffer het volgende:
[..]
we kunnen echt goed rijden man, we rijden echt niemand omver ofzo.
soms gaan we weleens crossen op het veld, een beetje inpackt maken op de chickies![]()
en dan gebeuren er ook geen ongelukken, trouwens ik ben toch verzekerd
![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 00:07 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
J_CDA: Hier hedde je hoofdletters..
Jij bent echt té triestquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:14 schreef laffer het volgende:
[..]
we kunnen echt goed rijden man, we rijden echt niemand omver ofzo.
soms gaan we weleens crossen op het veld, een beetje inpackt maken op de chickies![]()
en dan gebeuren er ook geen ongelukken, trouwens ik ben toch verzekerd
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
hey, ik ben ook 17 en rij een scooter
maar die wouten loeren echt op ons hè, laatst ook stonden we gewoon op het pleintje een beetje te chillen en toen kwamen de wouten ons weer weg sturen![]()
het zijn die ouwe wijven die de wouten bellen denk ik, ze zeuren de hele tijd![]()
Jij bent al 18 grote jongenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:22 schreef Mustard_Man het volgende:
1. Discotheken zijn voor paupers, breezahs en mocro's.
2. Scooters zijn voor paupers, breezahs en mocro's.
3. Zo vroeg naar huis gaan is voor 14 jarigen.
en het belangrijkste:
4: Lekker voor je.
carefacequote:Op zondag 10 april 2005 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
laatst stonden we voor de snackbar en toen werden we ook al weggestuurd![]()
ze loeren op ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |