Je provoceert. Punt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:45 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Ik probeer hier leuk mee te posten, geaccepteerd te worden. Ik wil jullie zeker niet provoceren.
Dan zal ik het niet meer over dat punt hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Je provoceert en dat moet nou maar eens afgelopen zijn, lijkt me.
e hebt nog een heel leven voor jequote:Op zondag 10 april 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb dat nooit gedaan. Geil dansen en sjansen..
Iets zegt me dan ik altijd verschoond zal blijven van geil gedans en hitsig gesjans in een zweterige disco vol oververhitte jongens.quote:
Join the club.quote:Op zondag 10 april 2005 00:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iets zegt me dan ik altijd verschoond zal blijven van geil gedans en hitsig gesjans in een zweterige disco vol oververhitte jongens..
De volgende meet gaan naar Nijmegen.quote:Op zondag 10 april 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
waar gaat de volgende meet heen?(niet de NY)
We zijn het iig op één punt eens.quote:Op zondag 10 april 2005 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Met een stevige trappist erbij.
Dus nu ga je lekker s(l)(t)ap(p)en?quote:Op zondag 10 april 2005 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T voelt zo goed even 30 minuutjes je hele hart uit te storten en flink te tieren tegen een TRUT van een wijf!
Nee..nu bijkomen en relaxen..quote:Op zondag 10 april 2005 00:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus nu ga je lekker s(l)(t)ap(p)en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |