ow...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Dat lijkt Kastanova wel die wijlen DP aan de telefoon heeft ofzo
ooooooohhh DAT ding!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
ik had net een heeeeele moeilijke baas verslagenmoest eerst heel hard trommele en dan links en dan weer rechts en dan klappen
![]()
OMFGquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
ik had net een heeeeele moeilijke baas verslagenmoest eerst heel hard trommele en dan links en dan weer rechts en dan klappen
![]()
Ik vind het fijn om te weten dat jij vannacht niet dronken buiten loopt maar de nacht door brengt met je trommeltjes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
OMFG
geef je ff een doekje aan?
mijn cola ligt op het beeldscherm
Mnee Kastanova is meer van het type koekoek, qua nestgedrag ook enz. etc. etc.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow...
beeldvorming en jerre gaan dus niet samen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mnee Kastanova is meer van het type koekoek, qua nestgedrag ook enz. etc. etc.
Je kent me niet eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tegen de leuke mensen wel lees: iedereen behalve jij
Kasta kan veel maar contact met het hiernamaals...?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Dat lijkt Kastanova wel die wijlen DP aan de telefoon heeft ofzo
2e reactie: lijkt me ook leuk hoor..quote:
euhm..PCDinges... doetus effe veranderen. Privé-mailtjes mogen niet.quote:
Dat lezen we ja. Dank je voor het broodnodige entertainment op deze avondquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:11 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Je kent me niet eensIk heb je een mailtje gestuurd
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:13 schreef Jerruh het volgende:
CPD: tis maar een kloon, nie zo assertief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |