Blijf je hier dan ook 1/2 uur weg nog?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:34 schreef Olaf56 het volgende:
Ik ga denk ik pas rond 1 - 2 uur, dan is het tenminste leuk![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Blijf je hier dan ook 1/2 uur weg nog?
je wordt al iets leuker zonder tekst.quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu ben ik haar op MSn eens goed de waarheid aan t vertellen.
WAT EEN FOKKIN OPLUCHTING
Dit heeft geen relatie tot jou. Sowieso een relatie tot jou lijkt me een hel.quote:
wat vreemd, dan zijn alle kleine kinderen toch al naar huis ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:34 schreef Olaf56 het volgende:
Ik ga denk ik pas rond 1 - 2 uur, dan is het tenminste leuk![]()
De woede die je tegenover die vrouw voelt, hoef je niet op mij te botvieren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit heeft geen relatie tot jou. Sowieso een relatie tot jou lijkt me een hel.
wat is een flame ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Hè, waarom blijven jullie nog toch reageren op die Olaf. Hij probeert bewust jullie uit te dagen en een flame uit te lokken. Negeer 'm toch gewoon.
Ik probeer hier leuk mee te posten, geaccepteerd te worden. Ik wil jullie zeker niet provoceren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Hè, waarom blijven jullie nog toch reageren op die Olaf. Hij probeert bewust jullie uit te dagen en een flame uit te lokken. Negeer 'm toch gewoon.
quote:
quote:Flaming is het plaatsen van berichten op een discussieforum die met opzet aanvallend of beledigend zijn. Deze berichten worden flames genoemd en worden vaak geplaatst als antwoord op een zogenaamde flamebait.
Hoewel van persoon tot persoon flaming zo oud is als de mens zelf, begon het flaming op Internet in de hiërarchieën van Usenet. Een flame kan elementen van een normaal bericht bevatten, maar kan door zijn bedoeling onderscheiden worden van een normaal bericht. Een flame is nooit bedoeld om constructief bezig te zijn, een standpunt te verduidelijken of andere mensen te overreden. Het motief van flaming is nooit logisch te verklaren, maar ze zijn eerder sociaal of psychologisch van aard. Flamers proberen hun autoriteit te bewijzen of een positie van superioriteit te verkrijgen. Af en toe proberen flamers alleen de andere mensen die deelnemen aan het forum te ontstemmen of te beledigen. In dit geval zijn ze trolls.
Daarentegen kunnen sommige gewone berichten flaming elementen bevatten, bijvoorbeeld wanneer ze aanvallend zijn. Het is echter geen flame wanneer de bedoeling serieus bedoeld was om de discussie verder te brengen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flaming
Heb je het tegen mj?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:46 schreef petre86 het volgende:
"iemand" wil je msn
ïemand die niet zelf post (kan/durft)![]()
ja, herkende je dequote:
Je provoceert. Punt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:45 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Ik probeer hier leuk mee te posten, geaccepteerd te worden. Ik wil jullie zeker niet provoceren.
Dan zal ik het niet meer over dat punt hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Je provoceert en dat moet nou maar eens afgelopen zijn, lijkt me.
e hebt nog een heel leven voor jequote:Op zondag 10 april 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb dat nooit gedaan. Geil dansen en sjansen..
Iets zegt me dan ik altijd verschoond zal blijven van geil gedans en hitsig gesjans in een zweterige disco vol oververhitte jongens.quote:
Join the club.quote:Op zondag 10 april 2005 00:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iets zegt me dan ik altijd verschoond zal blijven van geil gedans en hitsig gesjans in een zweterige disco vol oververhitte jongens..
De volgende meet gaan naar Nijmegen.quote:Op zondag 10 april 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
waar gaat de volgende meet heen?(niet de NY)
We zijn het iig op één punt eens.quote:Op zondag 10 april 2005 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Met een stevige trappist erbij.
Dus nu ga je lekker s(l)(t)ap(p)en?quote:Op zondag 10 april 2005 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T voelt zo goed even 30 minuutjes je hele hart uit te storten en flink te tieren tegen een TRUT van een wijf!
Nee..nu bijkomen en relaxen..quote:Op zondag 10 april 2005 00:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus nu ga je lekker s(l)(t)ap(p)en?
Nee, ik hou niet van overgewicht, en niet van monniken.quote:Op zondag 10 april 2005 00:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan tief je te snel van je barkruk af?
Nee, iets tegen meetings.quote:Op zondag 10 april 2005 00:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij hebt iets tegen Nijmegen?
Wat is er dan in Nijmegen?quote:Op zondag 10 april 2005 00:29 schreef petre86 het volgende:
wanneer naar nijmegen?
23 april, 7 mei, 21 mei ?
( ik neem aan op een zaterdagen dit zijn de enige waarop ik kan
)
50- avondquote:
quote:Op zondag 10 april 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan is er een kinderfeestje..
Dat was ikquote:Op zondag 10 april 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, die heeft wat DM ooit 30+ tepels heeft genoemd..
Dat was Waxxer ofzo.quote:Op zondag 10 april 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee, die heeft wat DM ooit 30+ tepels heeft genoemd..
iehl.quote:
alweerquote:Op zondag 10 april 2005 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Alweer.. of was het een vervolg??
cutequote:Op zondag 10 april 2005 01:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
alweermaar in me eentje in het donker was die nog best eng
![]()
Ja tief jij nou eens je bed in!!!quote:Op zondag 10 april 2005 01:52 schreef Waxxer het volgende:
Ciao buenos noches en Bluberzwijn pas goed op jezelf![]()
Je zou toch denken dat je zoiets net zo makkelijk gratis op internet kunt vinden.quote:Op zondag 10 april 2005 01:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
zouden al die sexlijnen nou echt succesvol zijn?en dan ook nog op alle commerciele zenders
ik welquote:
*bothered*quote:
Toen ik zo oud was als jij, toen durfde ik niet eens te denken over denken aan dat soort dingen.quote:
Times Changequote:Op zondag 10 april 2005 02:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij, toen durfde ik niet eens te denken over denken aan dat soort dingen..
ochquote:Op zondag 10 april 2005 02:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij, toen durfde ik niet eens te denken over denken aan dat soort dingen..
quote:Op zondag 10 april 2005 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hij lijkt zo braaf en onschuldig, met z'n grote blauwe ogen!![]()
.quote:Op zondag 10 april 2005 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hij lijkt zo braaf en onschuldig, met z'n grote blauwe ogen!![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 02:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Het zal wel iets schunnigs zijn..
quote:
hai..nog uit geweest in Rdam?quote:
je hebt iemand op het oog?quote:Op zondag 10 april 2005 03:15 schreef SlimShady het volgende:
Ik kan niet slapen en ik heb een vraag:
Hoe kom je achter of iemand homo is zonder het rechtstreeks te vragen?
Een gaydar hebbenquote:Op zondag 10 april 2005 03:15 schreef SlimShady het volgende:
Ik kan niet slapen en ik heb een vraag:
Hoe kom je achter of iemand homo is zonder het rechtstreeks te vragen?
Ik heb DP achter me aanquote:Op zondag 10 april 2005 03:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
pas maar op
zometeen alle turken en marokkanen achter je aan
SHOARMA!!!!!!!![]()
Een hele tijd terug zag ik een documentaire daarover op Discovery Channel.quote:
Trustequote:Op zondag 10 april 2005 03:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat zeg ik
maar ik ga slapen
trusten en sweet dreams
Nah, het is meer iets van mensenkennis ofzo..quote:Op zondag 10 april 2005 03:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Een hele tijd terug zag ik een documentaire daarover op Discovery Channel.
Op zich wel interessant maar ik heb m'n twijfels of zoiets wel bestaat.
en opletten waar iemand op let..quote:Op zondag 10 april 2005 03:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, het is meer iets van mensenkennis ofzo..
Je hebt me aan het denken gezet. Ik herinner me een advies van een vriend.quote:Op zondag 10 april 2005 03:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
je hebt iemand op het oog?
tja.. let eens op waar hij op let.. lzet je gaydar aan
en anders: waag het er op.. vraag het
Alleen afgaan op "maniertjes" is niet zo handig, nee... *wonderer nooit meer op "gaydar vertrouwtquote:Op zondag 10 april 2005 03:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
en opletten waar iemand op let..
kwa gedrag, kwa kleding/uiterlijk en waar hij naar kijkt.. ( kruizenkijkers etc)
en waar ze langer naar kijken als er mensen langs lopen.. een hunk of een stoot..
dat soort dingen
maar ik slaap
Het zijn niet alleen maniertjes..het is meestal een combinatie van factorenquote:Op zondag 10 april 2005 03:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen afgaan op "maniertjes" is niet zo handig, nee... *wonderer nooit meer op "gaydar vertrouwt*
Shit. ge-de-lurkt![]()
Juist...quote:Op zondag 10 april 2005 03:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
en opletten waar iemand op let..
kwa gedrag, kwa kleding/uiterlijk en waar hij naar kijkt.. ( kruizenkijkers etc)
en waar ze langer naar kijken als er mensen langs lopen.. een hunk of een stoot..
dat soort dingen
maar ik slaap
homoquote:Op zondag 10 april 2005 03:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen afgaan op "maniertjes" is niet zo handig, nee... *wonderer nooit meer op "gaydar vertrouwt*
Shit. ge-de-lurkt![]()
Geniaal de mist in gegaan hiermee. Ik merk het wel als een man een andere man vol op zijn mond zoent.quote:Op zondag 10 april 2005 03:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen maniertjes..het is meestal een combinatie van factoren
Nee, wannabe faghagquote:
je wacht dan wel lang af zegquote:Op zondag 10 april 2005 03:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geniaal de mist in gegaan hiermee. Ik merk het wel als een man een andere man vol op zijn mond zoent.
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 10 april 2005 03:38 schreef Olaf56 het volgende:
Ik ben ook weer thuisHet was erg gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |