GO AJAX GO AJAXquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:31 schreef VoreG het volgende:
Ah het werkt! Moest inderdaad WMP installeren, maar nu werkt het
is het mogelijk je avatar te wijzigen, die is liefsts 500 kBquote:
natuurlijk wil ik dat mijn excusses dat wist ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:33 schreef Jump het volgende:
[..]
is het mogelijk je avatar te wijzigen, die is liefsts 500 kB
heb hem wat verkleind, en deze versie is maar 87kB
>> http://users.pandora.be/monkeytail/stfu2.gif (gelieve op te slaan en ergens te uploade ofzo)
87 is onder de 100 kB die er stilletjes op fok geldt
ok dan houdt het opquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:35 schreef SiliconError het volgende:
De tijd laten aflopen lijkt me niet zo'n strak plan ivm de hoeveelheid updates die je dan van Winamp naar Messenger moet sturen.
Bovendien kan het volgens mij ook niet ivm de beperkte functionaliteit die Winamp standaard aan z'n plugins aanbiedt.
Voor jou hebben we altijd nog Miranda, Trillian, of natuurlijk MSN Messenger 5 of 6. Dan heb je nergens last van, want die personal message dingen zie je dan niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:35 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen op mijn lijst; de eerste die hier gebruik van maakt wordt geblocked en gemailbombed....
wat ben je ook een schatje hequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:35 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen op mijn lijst; de eerste die hier gebruik van maakt wordt geblocked en gemailbombed....
Pr0n kijken via winampquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:14 schreef splendor het volgende:
Kun je die personal message ook voor iets anders gebruiken? of moet het persee een liedje zijn
aaahhhh jaaaahh aaaaahh jaaaahhhhhquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:46 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
alleen de ondertiteling dan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |