Vriend dumpen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:46 schreef heiden6 het volgende:
Probleem: ik wil studeren en mijn vriendje wil dat ik een simpel baantje zoek en kids ga werpen.
Dus jij wilt de carriere van je vriendin dwars zitten omdat je bang bent dat ze slimmer gaat worden dan jou.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:53 schreef Moist het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel lacherig doen, maar vanavond ga ik het er met haar over hebben.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:59 schreef BossFight het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat ze je dumpt mên! Heb het vorige topic ook gelezen en ik vind je echt een sneu persoon!
Als ze je dumpt, wil je dat dan even posten voordat je depressief bij je vrienden uit gaat huilen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:53 schreef Moist het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel lacherig doen, maar vanavond ga ik het er met haar over hebben.
Of het gewoon accepteren en een onderdanig vrouwtje zoeken. Want dat kan ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:31 schreef Aaargh! het volgende:
Mijn interpretatie van dit verhaal: de TS voelt zich bedreigt in zijn mannelijkheid (de man moet voor de vrouw zorgen en haar beschermen) en is van mening dat z'n vriendin haar geluk moet opofferen zodat hij z'n ego intact kan houden.
Kerel, 't probleem ligt bij jezelf, als je jezelf geen 'echte man' kan vinden omdat je vriendin toevallig voor zichzelf kan zorgen en misschien wel meer verdient dan jij, dan zou ik maar es uit gaan zoeken waarom je daar zo onzeker over bent.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:46 schreef heiden6 het volgende:
Probleem: ik wil studeren en mijn vriendje wil dat ik een simpel baantje zoek en kids ga werpen.
Jij noemt het liefde. Ik noem het klare egoisme. Als je vriendin besluit om toch te gaan studeren, laat je haar dan ook gaan? Gewoon liefde enzo? Je zult haar mening dan ook wel respecteren, lijkt me.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Moist het volgende:
dat kan je toch niet ouderwets of burgerlijk noemen, maar is toch gewoon liefde.
ik wil gewoon niet dat onze relatie een aantal jaar stilstaat, en dat zij maar verder groeit, en verder van me vandaan groeit.
vanavond gaan we er samen over praten.
Anders dan ga je zelf ook eens wat doen om je te ontwikkelen ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Moist het volgende:
dat kan je toch niet ouderwets of burgerlijk noemen, maar is toch gewoon liefde.
ik wil gewoon niet dat onze relatie een aantal jaar stilstaat, en dat zij maar verder groeit, en verder van me vandaan groeit.
Als je ècht van d'r gehouden had en ècht over liefde wil spreken, dan laat je haar studeren, dat is immers wat ze wil.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Moist het volgende:
Liefdequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Moist het volgende:
Als dit liefde is... Kom op man, je kunt je eigen gebrek aan ontwikkeling toch niet op haar afwentelen? Nogmaals: ik wens je vriendin ernstig sterkte met haar malloot van een vriend.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Moist het volgende:
Hoezo staat die relatie dan stil? Moet er ieder jaar een kind geboren worden om aan te tonen dat jullie relatie zich ontwikkelt of zo?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Moist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |