Jaren '80 bullshit televisiequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Sheridana het volgende:
aaargh, waar ken ikd at toch van??
Nope... Gaat om iemand die in beide films te zien isquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef Sheridana het volgende:
oke, woeste gok....zelfde filmcomposer
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:54 schreef Sheridana het volgende:
IK WEET HET...IT'S KILLING ME!!
Is het niet van Hunter??
Tot die conclusie was SoK ook al gekomenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:59 schreef Sheridana het volgende:
victory!! het is Airwolf!!
Ja, maar ik had het heel stilletjes getyptquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:01 schreef Khalein het volgende:
[..]
Tot die conclusie was SoK ook al gekomen![]()
![]()
Scorequote:Op zaterdag 9 april 2005 23:02 schreef Sheridana het volgende:
oke..ehm..Ernest Borgnine dan? Jan-Micheal kan het niet zijn....
From Here to Eternityquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:07 schreef Sheridana het volgende:
nooit gezien...erg he?
anyway, ik ga zo naar de bios..dus ff een snelle....
Jawel, 7 films met bovenstaande meneer....Borgnine dus..
Your turn!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:11 schreef Khalein het volgende:
[..]
From Here to Eternity
Gattaca
All Quiet on the Western Front
The Poseidon Adventure
BASEketball
Ice Station Zebra
The Wild Bunch
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Molly Ringwald
Judd Nelson
Emilio Estevez
Rob Lowe
Ally Sheedy
Kevin Bacon?
Daar zit inderdaad nog geen 6e bratpacker tussen, maar denk nog eens goed na over acteurs en actrices die samen in van die "typische, memorabele jaren '80 meuk" speeldenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik twijfelde al over Bacon. En de anderen die ik ken, zijn ook geen echte bratpackers, denk ik. De Cusacks, Howells en Dempseys van deze wereld.
Ik ga nu slapen, maar ik zal er zeker eens over nadenkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:42 schreef Khalein het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad nog geen 6e bratpacker tussen, maar denk nog eens goed na over acteurs en actrices die samen in van die "typische, memorabele jaren '80 meuk" speelden![]()
Okay danquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga nu slapen, maar ik zal er zeker eens over nadenken. En als er morgenochtendmiddag nog geen antwoord staat, zal ik zeker nog eens gokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |