ZO-Brabant + de rest van brabant zijn 21000 geweldsmisdrijven per jaar per 100.000 inwoners. Een Stadsregio als Rotterdam-Rijnmond tipt er niet aan, terwijl er relatief veel meer mensen wonen. Go figure, mr statistiek/quote:Op zaterdag 9 april 2005 03:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er staat echt per 100.000 inwoners...... dat is als je een beetje statistisch bent aangelegd een juiste verdeelsleutel. Qua cijfers verschilt het per brabantse regio niet zo veel.... en ligt significant lager dan in de randstad en amsterdam.
Het toont alleen maar je achterlijke bekrompenheid. Waarvoor dank.quote:Op zaterdag 9 april 2005 04:07 schreef Drugshond het volgende:
Ik woon liever in Brabant Gelderland of Limburg ... dan in welke andere provincie dan ook.
En ik ga nog liever dood dan dat ik zou moeten verkassen naar de randstad.
Ik heb werkelijk geen idee wat je aan het zoepen bent... maar ik wil het recept wel hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2005 04:08 schreef gelly het volgende:
ZO-Brabant + de rest van brabant zijn 21000 geweldsmisdrijven per jaar per 100.000 inwoners. Een Stadsregio als Rotterdam-Rijnmond tipt er niet aan, terwijl er relatief veel meer mensen wonen. Go figure, mr statistiek/
Staat je fiets nog wel op slot....quote:Op zaterdag 9 april 2005 04:11 schreef gelly het volgende:
Het toont alleen maar je achterlijke bekrompenheid. Waarvoor dank.
Ach londsdale suckers,die even wat ruigs moeten doen,omdat er normaliter niet zoveel gebeurd in de dorpen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:33 schreef gelly het volgende:
N.a.v. dit topic Anti-Islamisme " Incidenten " Maart en vele andere berichten. Het valt natuurlijk wel op dat veel racistische en geweldadige gebeurtenissen zich in brabant afspelen.
Helmond,woensel west,best,breda,den bosch,ach overal heb je zulke wijken,plaatsen,in heel nederland.quote:Op zaterdag 9 april 2005 04:51 schreef klootje het volgende:
Wat is dat toch met die obsessie van Gelly met brabanders;hebben ze je hier ooit een pak slaag gegeven,boertje?Zelfs per 100.000 inwoners begrijpt ie niet?
Dat artikel is zeker uit de tijd van de kempenbende?het komt nog maar sporadisch voor dat er op de politie geschoten wordt.Altijd woonwagenvolk,stinkend rijk geworden met ecstasyproduktie.Goed gedaan,controle over bijna de hele wereldhandel.
Er zijn in Brabant wel als crimineel bekend staande plaatsen zoals Oss en St.Willibrord.Is dat vroeger geen gevangenenkamp geweest?
Gek is dat niet als ze die van mij meetellen.quote:het schijnt ook dat de gemiddelde lengte van de penis in brabant significant hoger ligt ten opzichte van de randstad. .
Idiote Drenthen :(quote:Op zaterdag 9 april 2005 04:51 schreef klootje het volgende:
Wat is dat toch met die obsessie van Gelly met brabanders;hebben ze je hier ooit een pak slaag gegeven,boertje?Zelfs per 100.000 inwoners begrijpt ie niet?
het noorden moet gewoon aan de noordzee teruggegeven wordenquote:Op zaterdag 9 april 2005 08:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Het Noorden moet dan ook net als Curacao een Status Aparte krijgen.![]()
quote:In sommige delen van het land zijn pilots gestart om achterstanden te bestrijden. Op basis van regionale plannen zijn in Groningen, Drenthe, Friesland onderwijskansenactiviteiten gestart om in kwetsbare situaties verbeteringen aan te brengen. Deze regio’s komen bijeen onder aansturing van het Transferpunt Onderwijsachterstanden.
Bron Onderwijsachterstanden Nederland
quote:Bestuursprogramma 2003-2007
Voor een sociaal en economisch sterk Groningen
Voor een sociaal en economisch sterk Groningen. Dat is de missie van het college van Gedeputeerde Staten van Groningen voor de periode van 2003-2007. Een centrum-links college dat bestaat uit de PvdA en het CDA. Dit college legt prioriteit bij het vergroten van de sociale samenhang in onze provincie en het wegwerken van de sociaal-economische achterstanden. Iedereen moet kunnen deelnemen aan de samenleving en gelijke kansen hebben. De sociaal-economische achterstanden in onze provincie moeten de komende jaren zoveel mogelijk worden ingehaald door te werken aan verhoging van de werkgelegenheid en het inkomen en van de kwaliteit van het onderwijs, voor alle groepen in onze maatschappij.
Bron: Provincie Groningen
quote:
Die Limbolander is overigens ook niet al te slimquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:33 schreef gelly het volgende:
Ik vond een interessant artikel op het internet, wat vinden jullie ervan ?
Ben Zuidema, een bekende detective, geeft zijn mening :
Gelly, niet alles geloven wat je leest knul.quote:In de nieuwe serie boeken over Ben Zuidema worden zaken op gedramatiseerde wijze naverteld. Fictie is het niet helemaal. Maar pure
non-fictie is het evenmin. Auteur Leon Zoeteman schaart de titels onder
faction:
En Brabant en Limburg aan België en Duitsland en dan zijn we ook weer van dat gezeik af.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het noorden moet gewoon aan de noordzee teruggegeven worden
Neem Zeeland dan ook gelijk meequote:Op zaterdag 9 april 2005 08:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
En Brabant en Limburg aan België en Duitsland en dan zijn we ook weer van dat gezeik af.
Er staat "per 100.000 inwoners", kun je l e z e n?quote:Op zaterdag 9 april 2005 03:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom ?
[..]
Brabant in 2 regio' s verdelen is misschien handig om problemen te verdoezelen, maar het blijft brabant hoor. En significant meer dan de grote steden regio's .
Gelly lezen wellicht ?..... over zijn analytische vermogens heb ik gegronde twijfels.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Er staat "per 100.000 inwoners", kun je l e z e n?
lolz.... alles boven de rivier zuigt.quote:
Zijn Amsterdammers, Rotterdammers & Hagenezen dan zo'n lievertjes? Juist omdat het een keer niet in die steden gebeurd wordt er over geschreven...quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:33 schreef gelly het volgende:
N.a.v. dit topic Anti-Islamisme " Incidenten " Maart en vele andere berichten. Het valt natuurlijk wel op dat veel racistische en geweldadige gebeurtenissen zich in brabant afspelen. Gister nog het compleet slopen van een huis en rellen achteraf na een uitzending op SBS6 over een probleemwijk in Den Bosch. Wat maakt brabanders zo geweldadig en achterlijk (niet allemaal natuurlijk !)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |