Vlarp ! je avatar ? waar is dat/die/de.... ja wat was het eigenlijk ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rellen op fok is zoooooo 8 april...
NU is rellen op msn helemaal hot!
dark water was ook erg goed vond ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik in de kast stana. Leuke film ja. De remake van dark water, daarvan stata nu ook een trailer op www.apple.com/trailers (enig idee hoe VAAK ik die link net overnbiuew heb moeten typen?!)
Wat is er mee?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:51 schreef creno het volgende:
[..]
Vlarp ! je avatar ? waar is dat/die/de.... ja wat was het eigenlijk ?
wie relt op msn ?
Cranberries! Die blèren vals achter elkaar "Sarajevo! Sarajevo! Sarajevo!" en we hebben weer een sociaal geëngageerde song.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik van cranberries, sarah mclachlan en tori amos hou?
4x wat?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:52 schreef creno het volgende:
4 keer ang3l
quote:
4 keer de link getyptquote:
MINSTENSquote:
Hahahquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:04 schreef Ang3l het volgende:
des.... vang me op
de wge nara de wc was zwaar.....
nou die scene dat dat papkindje ineens onder de tafel zat vond ik wel eng, schrok me de teringquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja, maar wat een vage film. Maar eng vond ik hem ook weer niet.
Het was DePresident, kan gewoon niet anders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik zie trouwens dat jullie allemaal in mijn pedo-kloon-grap zijn getrapt![]()
Welke broek?quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hahah
Ik vang je wel op. Wel je broek naar boven hijsen
nee DP doet dat niet, die heeft ook een ban, hij zal hooguit meelurken en onwijs balen dat ie niet mee kon rellen !quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het was DePresident, kan gewoon niet anders..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:07 schreef Great_Expectations het volgende:
* Great_Expectations luistert naar Tori Amos - Bachelorette.
Ik zit met DP op MSNquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:09 schreef creno het volgende:
[..]
nee DP doet dat niet, die heeft ook een ban, hij zal hooguit meelurken en onwijs balen dat ie niet mee kon rellen !
Je kunt toch onder een kloon posten, ook als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:09 schreef creno het volgende:
[..]
nee DP doet dat niet, die heeft ook een ban, hij zal hooguit meelurken en onwijs balen dat ie niet mee kon rellen !
tis een grote gangbangquote:
quote:Lieve G_E
je bent mijn idool, dus krijg je fanmail
liefs, je fan
ik ook niet....quote:
Neuh..iets met een pedo ofzo..quote:
hmm die waren allemaal voor mijn tijd... ik ken alleen odol56quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Nathan, Anaaldeo69, Pedo56... Nog meer?
Ik zeg al genioeg op msnquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oeh! Betekent dit dat je nu hier van alles gaat posten waar je morgen spijt van krijgt?.
Trustequote:Op zaterdag 9 april 2005 02:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmmm slaap lekker allemaal![]()
nog even de donald duck lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |