whehe ik moet een werkstuk over bouwen in japan makenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
Alles bon ja,
alleen moet ik een werkstuk met een subtitel "van land tot klant" maken, en dan had ik maar rijst gekozen...
lang leve het internet... ik krijg amper er iets over gevonden (de bouw van rijst, en de in- en export)
baluh
met u?
Nee, dat heet "direct"quote:
| 1 2 3 4 5 6 | di·rect1 (bn.) 1 rechtstreeks, onmiddellijk <=> indirect di·rect2 (bw.) 1 meteen, dadelijk 2 bepaald |
Nee, volgens mij alleen maar andersom.quote:
die gaan voornamenlijk over hun producten...quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe ik moet een werkstuk over bouwen in japan makenals ik de rijst tegenkom dan stuur ik wel wa door wheheh
ow check de sites van lassie etc. es, misschien hebben die info?
Dat zal hij ontkennen. Hij zal met droge ogen beweren dat er heel veel tieners zijn die daadwerkelijk op 'iets ouder' vallen. Net zoals hij beweert op 'iets jonger' te vallen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
eeeuw eeuw eeuw eeeuw!
oude mensen moeten zich afvragen wat zij zouden doen als ze zelf 16 waren.
geen enkele tiener of twintiger die zichzelf respecteert gaat uit met iemand van boven de 50, dat doe je als je geld nodig hebt, of jezelf haat, of psychische problemen hebt wat betreft vader-figuren in je leven.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, volgens mij alleen maar andersom..
Ik heb nog een dir mp3\uitzoeken\eddy met 4 gieg. Ouwe mp3's van 'evereddy', remember him?
Daar zat deze tussen....
ik val ook op 'iets ouder' maar dat is dan rond de 24 ofzo.. geen 50quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zal hij ontkennen. Hij zal met droge ogen beweren dat er heel veel tieners zijn die daadwerkelijk op 'iets ouder' vallen. Net zoals hij beweert op 'iets jonger' te vallen.
psies... net zoals er ook mensen zijn die denken dat je easy in seks bent omdat ze het zelf ook zijn. Zolang ze zelf een bepaalde gedachte hebben, denken ze ook dat het antecedent ervan bestaat of dat het niet zo raar is als het misschien is, immers ze zijn het zelf.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zal hij ontkennen. Hij zal met droge ogen beweren dat er heel veel tieners zijn die daadwerkelijk op 'iets ouder' vallen. Net zoals hij beweert op 'iets jonger' te vallen.
4x zo oud..quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 | Douchespul Shampoo 1 krat Grolsch 2 flessen Fiero 1 fles zoete witte wijn of rose |
'iets ouder' ligt tussen de 1 en 10 jaarquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In een dronken bui merk je dat toch nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:31 schreef DennisMoore het volgende:
Als je maar niet per ongeluk uit de verkeerde flesjes gaat drinken. *giebel*.
Oh?quote:
Heb je daardoor bep. muziek leren kennen?quote:Mja, andersom.. Moloko enzo..
Ik had het niet zo op hem...quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
Oh?
Jeps.. ja, die kennen we nog wel... ircquote:Heb je daardoor bep. muziek leren kennen?
Ik had dat soort mp3's weer van Niels (R'dam), aka ehm... Tricky/Flipside.
Ikzelf op 'iets jonger'.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik val ook op 'iets ouder' maar dat is dan rond de 24 ofzo.. geen 50
Hij keek net zo eng uit z'n ogen als ik.quote:
http://www.gay.nl/zeekadeboyquote:Jeps.. ja, die kennen we nog wel... irc
Is dat Niels?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij keek net zo eng uit z'n ogen als ik..
[..]
http://www.gay.nl/zeekadeboy
IRC.
tis een echt vrijgezellig boodschappenlijstje vlarpquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In een dronken bui merk je dat toch niet
Die koopt m'n moederquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis een echt vrijgezellig boodschappenlijstje vlarp.
waar is de chocola, de chips, de ongezonde dingen, pizzas etc?
whehequote:Op zaterdag 9 april 2005 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die koopt m'n moeder
Ik ben verantwoordelijk voor de alcohol
Yep, ik herken 'm ook niet echt goed op die pics.quote:
Het bestaat. Wordt er ook nog wat gezegd?quote:Btw.. #gay.jongeren bestaat nog steeds, en met steeds meer oudjes van weleer
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe
zeker ook voor het nuttigen ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |