I know maar toch !quote:
Ooo, je hebt de date omdat je speelkameraden zoekt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Dus wie zijn jullie om mij te veroordelen? Het is niet zo dat ik een relatie ga beginnen met die jongen die ik morgen ga ontmoeten
Kappen nou. Als je hier over wilt discussieren dan moet je in een ander subforum zijn, zoals Seksualiteit of Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Dus wie zijn jullie om mij te veroordelen? Het is niet zo dat ik een relatie ga beginnen met die jongen die ik morgen ga ontmoeten
Leeftijd zegt niet ALTIJD iets, maar het is wel een indicatie van rijpheid, ontwikkeling, vorming etc. Ik kan me niet voorstellen wat een man van 56 en een jongen van 16 nou echt met elkaar gemeen hebben, buiten het feit dat ze beide geilen op een flinke pik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:12 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Leeftijd zegt helemaal niks. Het gaat om liefde.
ik ben toen niet geweest, het jaar ervoor wel, met een mega-super-soaker !quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]ben je toen geweest? Op die shoot your cutie avond?
Ik was ZEIK-nat!
Een 16 jarige snapt dat begrip nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:12 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:12 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Nee jij spuit je mayo liever OP een del.quote:
Ben je verslaafd aan kalverliefde, soms?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:12 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
ja.. wat is 't nou.. op jou hoofd of op zo'n del?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij spuit je mayo liever OP een del.
Meid, ik heb m'n facial al gehad, ik hoef niet NOG eens naar de beauty-salonquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ja.. wat is 't nou.. op jou hoofd of op zo'n del?
Ok.. zijn de frikken al klaar?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meid, ik heb m'n facial al gehad, ik hoef niet NOG eens naar de beauty-salon
Ik hoorde de kookwekker net dus volgens mij is't klaarquote:
Ik heb een topic-report geplaatst.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:16 schreef creno het volgende:
zouden de modjes zich afvragen wat hier aan de hand is ? volgens mij staan we bovenaan bij active topics
heb je een facial gehadquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meid, ik heb m'n facial al gehad, ik hoef niet NOG eens naar de beauty-salon
Als die jongen dat toch ook wil? Wat is er dan mis mee? Bovendien weet ik niet eens of het morgen op seks uitloopt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niet ALTIJD iets, maar het is wel een indicatie van rijpheid, ontwikkeling, vorming etc. Ik kan me niet voorstellen wat een man van 56 en een jongen van 16 nou echt met elkaar gemeen hebben, buiten het feit dat ze beide geilen op een flinke pik.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde de kookwekker net dus volgens mij is't klaar
CDP is al een tijdje niet geweest hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Er komen verdomme ook kinderen van 14 jaar in dit topic..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:18 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Als die jongen dat toch ook wil? Wat is er dan mis mee? Bovendien weet ik niet eens of het morgen op seks uitloopt.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
CDP is al een tijdje niet geweest hoor
ROFLquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |