frikandellen op de late avond.. met mayo en curryquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Het is 0:07 en pup komt er net achter dat ie nog niet gegeten heeft
Is ie frietjes aan het bakken .......... iemand een frikadelletje misschien?
Eerste boerderij na de rotonde.
maar die hebben geld, zijn hetero en zitten in hun midlife crisisquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:06 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen van 56 die relaties hebben met twintigers en dertigers hoor![]()
20/30 is geen 16/18.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:06 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen van 56 die relaties hebben met twintigers en dertigers hoor![]()
Ik zou nog in staat zijn 't te doen, maar nee, dank je!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
oja die ken ik !quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:06 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Delluhquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Ikquote:
Woody Allen.quote:
Damn.. kopieer me nou eens niet zegquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
20/30 is geen 16/18.
En je zei dat je ook op oudere mannen viel. Voor mij is 30 een oudere man. Voor jou is dat een jonge man.
Ja als ik ga zeggen dat pup z'n del in het frietvet heb gemikt dan denken jullie allemaal dat ie mij vermoord heeftquote:
voor degene die geen dialect sprekenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ik ga zeggen dat pup z'n del in het frietvet heb gemikt dan denken jullie allemaal dat ie mij vermoord heeftik wilde jullie niet ongerust maken!
*LOL* Ja zo ver weg is't niet neequote:Op zaterdag 9 april 2005 00:08 schreef tech het volgende:
[..]
Ik zou nog in staat zijn 't te doen, maar nee, dank je!
"Mag ik ook een keertje met jouw Super Soaker spelen?"quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik
Spreken we af in de speeltuin genaamd Rood en Blauw?
Dus wie zijn jullie om mij te veroordelen? Het is niet zo dat ik een relatie ga beginnen met die jongen die ik morgen ga ontmoetenquote:
alleen als ik mijn waterpistool mee mag nemen ??quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik
Spreken we af in de speeltuin genaamd Rood en Blauw?
Hoe waarschijnlijk het ook moge klinken: ik denk niet dat jij je ongestraft in het frietvet laat mikken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ik ga zeggen dat pup z'n del in het frietvet heb gemikt dan denken jullie allemaal dat ie mij vermoord heeftik wilde jullie niet ongerust maken!
Great Minds Think Alikequote:
Ik vind de hele manier waarop je het brengt merkwaardig.. (punt)quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Dus wie zijn jullie om mij te veroordelen? Het is niet zo dat ik een relatie ga beginnen met die jongen die ik morgen ga ontmoeten
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Mag ik ook een keertje met jouw Super Soaker spelen?".
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
alleen als ik mijn waterpistool mee mag nemen ??
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
alleen als ik mijn waterpistool mee mag nemen ??
Leeftijd zegt helemaal niks. Het gaat om liefde.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
20/30 is geen 16/18.
En je zei dat je ook op oudere mannen viel. Voor mij is 30 een oudere man. Voor jou is dat een jonge man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |