chocalade als eerste en als 2e met verf doordrenkte eierenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chocolade-eieren of echte eieren?.
wel warm uit de magnetron he?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben net bezig met de laatste oliebollen, ik wist niet dat ik er al poedersuiker op had gedaan, maar het smaakt best...
ben nu maar aan spekkies aan het eten... maag rommelt iets...quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:18 schreef Tokay het volgende:
Hoe gaat het met de maagkrampen?
eieren zitten al een tijdje in de "snoeppot... "quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:20 schreef onderjas het volgende:
staat dat niet op de verpaking?
vertel je het even als je maag leeggepompt moet worden?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:19 schreef murp het volgende:
ben nu maar aan de haribo HIT mix begonnen .. die eieren zijn hier allemaal op.. :S
zal ik dan niet al te laat zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:21 schreef Threepio het volgende:
[..]
vertel je het even als je maag leeggepompt moet worden?
...daar zit wat in...quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:23 schreef ArmaniMania het volgende:
Alleen met pasen, het zijn niet voor niks paaseieren
Bestel maar alvast een lijkenwagen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb net ook wat paaseieren gegeten
en voel jij al wat..quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb net ook wat paaseieren gegeten
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:39 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Bestel maar alvast een lijkenwagen.
als dat kuikentje een scheet laat ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:42 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
1 ding is zeker als ie een scheet laat, is het al een bewijs dat ie ligt te rotten.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
als dat kuikentje een scheet laat ?![]()
ja hoor 2e paasdagquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:20 schreef Falco het volgende:
Normaal zijn ze meestal geldig tot Tweede Paasdag. Ik zou je alvast voorbereiden op een aantal tripjes naar de plee vannacht.
Dat duurt toch nog bijna een jaarquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:20 schreef Falco het volgende:
Normaal zijn ze meestal geldig tot Tweede Paasdag.
Goed punt!quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Paaseieren zijn nooit goed geweest.
..want ze zijn verslavend....quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Paaseieren zijn nooit goed geweest.
hoe heb je die klaargemaakt danquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:34 schreef HPoi het volgende:
Ik heb net een paashaas op.Best nog te eten.
![]()
Sorry hij was van chocolade.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef Threepio het volgende:
[..]
hoe heb je die klaargemaakt dan
het schijnt nogal taai te zijn..
alvast bedankt...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:11 schreef Knikkerputje het volgende:
Alleen als ze beschilderd zijn, zijn ze nog goed, dat houdt de slechte invloeden van buiten tegen.. als ze niet beschilderd waren.... RIP
ben vandaag op bezoek bij mijn moeder en die had nog zo`n reuze chocolade ei staan....quote:Op zondag 10 april 2005 11:39 schreef paultjuhhh het volgende:
WEETJE IK HAD GEVRAAGD AAN MN MAMS HE ! EN DIE ZEI PAULTJUHHH EIEREN ZIJN KEILANG TE BEWAREN WEEEEEEKEN !!
DUS !
quote:Op zondag 10 april 2005 14:55 schreef murp het volgende:
[..]
ben vandaag op bezoek bij mijn moeder en die had nog zo`n reuze chocolade ei staan....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:20 schreef Falco het volgende:
Normaal zijn ze meestal geldig tot Tweede Paasdag. Ik zou je alvast voorbereiden op een aantal tripjes naar de plee vannacht.
wat een gelul , chocolade en normale eieren kan je weken bewaren hoorquote:
Toevallig in de omgeving van Delfzijl?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:18 schreef thettes het volgende:
Ik heb er nog een paar liggen... ik zet ze wel in V&A
link?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:18 schreef thettes het volgende:
Ik heb er nog een paar liggen... ik zet ze wel in V&A
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |