Hoe ken dat ??quote:
Geen idee, ik heb het wel vaker, maar op dit moment weet ik niet waardoor het komt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:45 schreef ThunderChild het volgende:
Hoe ken dat ??
en daarom voel jij je kut?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:18 schreef da_micha_man het volgende:
Ik voel me kut, een vriendin van me verteld net, dat ze geen 'echt' kind van haar moeder is
Het was maar een vraag hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:36 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
als het nou eens een goede vriendin is![]()
ze is een van de weinige mensen waar ik ook mijn gevoelens aan vertel. en als zij problemen heeft, ga ik me ook een beetje zo voelen.. ja vaag dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:39 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Het was maar een vraag hoor![]()
Ik denk dat ik me daar niet compleet kut om zou voelen, maar dat moet ieder voor zich weten.
Het is wel rot voor dr enzo hoor, maar het zou mijn eigen stemming minder beinvloeden.
Denk jij eens wat meer aan jezelf en wat minder aan anderenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:44 schreef _Kimmie_ het volgende:
Dat opzich zou niet zo erg zijn als het alleen mijzelf betrof en niet ook andere mensen.
Ja dat doe ik echt waar! maar dat kan niet altijdquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:48 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Denk jij eens wat meer aan jezelf en wat minder aan anderen![]()
![]()
Ai... Hoe kwam dat zo ??quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:53 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ja dat doe ik echt waar! maar dat kan niet altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |