Ja daarom is het ook niet grappigquote:Op maandag 9 mei 2005 22:48 schreef somegirl het volgende:
dat vond ik weer echt Seth.
Ze is best knap, maar wel een bottenzak. Geef mij summer dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef Thomas B. het volgende:
Marissa is een lekker wijf maar ik zou er persoonlijk ook echt nooit als vriendin willen hebben...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:19 schreef RemCOW het volgende:
I hope notOh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:04 schreef Marty het volgende:
[..]
Oh my god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jupiler is goed
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:29 schreef Aurelium het volgende:
[..]Als je het niet erg vind om spoilers te lezen moet je deze link eens lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het waar is wat je daar leest zou het helaas best wel eens waar kunnen zijn... en niet voor maar èèn aflevering...
Forza Juve!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:49 schreef Marty het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om spoilers te lezen moet je deze link eens lezen:Nah, echte spoilers doe ik niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het waar is wat je daar leest zou het helaas best wel eens waar kunnen zijn... en niet voor maar èèn aflevering...![]()
Jupiler is goed
Talen knobbel? Wat heeft dat er nou weer mee te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:23 schreef Hanneke1983 het volgende:
niet iedereen heeft een talenknobbel
ga engels leren ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
alles wat je zegt is bla bla bla. goh, wat zijn we weer beledigend bezig. ga je moeder klieren ofzo
leer mensen beetje met respect te behandelen, zeer kinderachtig hoorquote:
Ik begin niet over moeders en klieren te zeikenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:08 schreef s0d het volgende:
[..]
leer mensen beetje met respect te behandelen, zeer kinderachtig hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |