Goedquote:Op zondag 10 april 2005 16:29 schreef F1Bas het volgende:
Ik heb helaas niet kunnen kijken maar:
-Hoe stond het duo Grygera-Escude?
-Speelde Ajax echt goed of was AZ zo slecht?
Als iemand een goede wedstrijd speelt, dan mag je dat toch wel zeggen?quote:Op zondag 10 april 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Wel opportuun om nu wel Pienaar te prijzen, als ie deze week al 2 x goed speelde. Maar goed, we hebben gewonnen, dus who cares!!
Had ie al eerder verdiend.quote:Op zondag 10 april 2005 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als iemand een goede wedstrijd speelt, dan mag je dat toch wel zeggen?
Hier nog zo iemandquote:Op zondag 10 april 2005 16:36 schreef F1Bas het volgende:
Spelen ze eindelijk goed, heb ik het weer niet gezien
Vind van niet, al speelde 'ie zo gezegd de vorige wedstrijd onopvallend goed (maar opvallend slechtquote:
De winnaar zal op 4 punten van AZ komen. AZ krijgt volgens mij alleen nog Twente als écht lastige tegenstander, dus ik vrees dat AZ die tweede plaats niet meer uit handen geeft.quote:Op zondag 10 april 2005 16:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier nog zo iemand
Leuk dat volgende week nu echt ergens om gaat, beide ploegen moeten winnen eigenlijk, wordt hopelijk weer een ouderwetse klassieker!
Typisch een gevalletje Rotterdamse humor....quote:Op zondag 10 april 2005 18:05 schreef Moreno het volgende:
Kan niet wachten om te zien hoe Ostlund dat mietje van een Mitea opvreetDat kleine kutje rent al terug naar eigen helft als hij Ostlund ziet staan en daarna verschuilt hij zich bevend achter een cornervlag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |