Niet zo stoer. Je kan je beter voorbereiden. De persoon die als eerste aan de rollator gaat is die geitenwollensokkenheld van jullie,quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:53 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Scheringa ruilt de toekomstig aanvoerder van Oranje in voor een Griek die zonder rollator niet meer kan lopen![]()
Ten eerst ging het over Yakubu.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:53 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Scheringa ruilt de toekomstig aanvoerder van Oranje in voor een Griek die zonder rollator niet meer kan lopen![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Yakubu + 5 miljoen is geen slechte deal..
Ik heb ook liever Yakubu bij Ajax. Als het aan mij ligt keert Yakubu terug en verhuist Obodai naar de Arnhemmers.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Leuk, we hebben pas geleden nog gezegd dat hij een goede aanwinst zou zijn voor Ajax.
Wellicht kan Yakubu in de deal betrokken worden, al zou die van mij ook bij Ajax mogen blijven.
Vind ik wel, hij is erg nuttig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:06 schreef Nashje het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit gelet op Michael Jansen. Morgen toch maar eens doen. Speelt ie dan echt opvallend goed bij Vitesse?
PSV scheumt met iedere ajacied die ooit op het middenveld heeft gespeeldquote:Op zondag 10 april 2005 01:41 schreef cultheld het volgende:
PSV wil Yakubu ook hebben, toch?
heb er zin anquote:
Ik blijf thuisquote:Op zondag 10 april 2005 11:39 schreef superjoden het volgende:
[..]
heb er zin anga zo maar richting A'dam. succes allen
Pienaar speelt superquote:Op zondag 10 april 2005 13:36 schreef Tobbes het volgende:
GODVERDOMME
Pienaar is wel goed, maar Ridder moet eens een echte kans krijgen.
Hopelijk houden ze het nu eens wat langer vol dan één wedstrijd, en winnen we volgende week in Rotterdam.....quote:Op zondag 10 april 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
Voor het eerst in tijden weer een geweldige wedstrijd
Wat speelt Pienaar goed zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |