Pfff. Dat zou ik even op moeten zoekenquote:
mailen naar posters@ajaxlogo.nlquote:
Hmmm, laat ik me inhouden. Ik heb de spuit- en plakacties eigenlijk al lang geleden achter me gehouden....quote:Op maandag 11 april 2005 23:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Genoeg posters over. Ik heb nog wel een adresje voor je waar je ze kan bestellen.
Nog een behangetje nodig voor de kinderkamer?quote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hmmm, laat ik me inhouden. Ik heb de spuit- en plakacties eigenlijk al lang geleden achter me gehouden....
quote:Op maandag 11 april 2005 23:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nog een behangetje nodig voor de kinderkamer?
quote:Op maandag 11 april 2005 23:16 schreef JaWi het volgende:
Nog een behangetje nodig voor de kinderkamer?
quote:Weer bal ontploft bij Jong Ajax
Maandagavond is opnieuw een bal ontploft bij een wedstrijd van Jong Ajax. Tegen Jong Vitesse schoot Gaston Sangoy in de 52e minuut in, zijn schot werd geblokt, en pang! zei de bal.
Vorig jaar ging het ook mis tegen Jong Heerenveen, toen door de noppen van keeper Kenneth Vermeer. De lijm zou de oorzaak zijn van het uiteenspatten van de bal.
Inmiddels zijn alle ballen van Jong Ajax vervangen. Of dat ook voor de lijm geldt, is na maandagavond nog niet helemaal duidelijk.
quote:
Je valt in herhaling, denk je dat mensen je post gemist hebben?quote:Op maandag 11 april 2005 23:02 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Tsja, zelfs het huidige logo is mooier dan jullie maffe vlaggetje, dus zou idd kritiek leveren...
Onzin, het oude logo 'spreekt' gewoon veel meer.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef Suijk het volgende:
Mee eens twi. Heb het ook al eens eerder aangegeven dat het oude logo van mij niet hoeft. Beetje verkrampt proberen oude tijden te laten herleven, daar lijkt het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |