Vriend, luister nou eens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef Moist het volgende:
Dat er ook crew meedoet aan die flauwe reacties
quote:
Je kunt er nu ook wokken!quote:
Dat brengt toch geen brood op de plank voor z'n gezinnetjequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
TS, heb je weleens geprobeerd je in te leven in je vriendin?
Alvorens je uit te leven in je vriendin.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
TS, heb je weleens geprobeerd je in te leven in je vriendin?
Het is wel te hopen dat het voedsel oké is... anders kom je alsnog bij de arts.quote:
ooooh excuses aanvaard hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alvorens je uit te leven in je vriendin.
Ik ben in een melige bui, excuses.
Voedselvergiftiging, was dat niet extra gevaarlijk voor zwangere vrouwen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat het voedsel oké is... anders kom je alsnog bij de arts.
Ik mag jou wel.quote:
Ja, met een wokrestaurantquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:58 schreef LaZZ het volgende:
Ben je toevallig allochtoon en Moslim ofzo?
zuchtquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:58 schreef LaZZ het volgende:
Ben je toevallig allochtoon en Moslim ofzo?
Reageer toch niet op zo'n opmerking dame. Hij was niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:00 schreef Wolkje het volgende:
[..]
zucht
Er zijn ook gewoon nederlanders met aparte denkbeelden, hoor
Bedankt voor het begripquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Crew zijn trouwens ook maar mensen.
Ik weet dat ie niet voor mij bedoeld was, maar wilde het gewoon even zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Reageer toch niet op zo'n opmerking dame. Hij was niet voor jou bedoeld.
En ja, ik weet dat er Nederlanders zijn met aparte denkbeelden. Wel uberkansloos trouwens, hoe oud is TS?
Hehe, maar hij was dus niet om een reactie van jou uit te lokken. Maargoed, je hebt het nu gewoon even gezegd, daar ben ik blij om.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik weet dat ie niet voor mij bedoeld was, maar wilde het gewoon even zeggen![]()
Ga je dan wederom je plannetje doordouwen of ga je ook naar haar luisteren?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef Moist het volgende:
Ik heb besloten morgen met haar te gaan praten.
Mja... vervelend is dat inderdaad. Ik vind ook dat die emancipatie-grap nu wel lang genoeg geduurd heeft.quote:
Na deze woorden was de nepheid wel duidelijk dunkt me.quote:en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef Moist het volgende:
Ik heb besloten morgen met haar te gaan praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |