dus ze hebben daar echt een soort van afvalbak voor ?quote:
Mja volgens mij soort mini-crematorium voor operatie-afvalquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus ze hebben daar echt een soort van afvalbak voor ?
Dat is vooral met placenta's. In sommige streken in NL is het gebruikelijk om de moederkoek te begraven onder een boom. Zou goed zijn voor moeder & kind ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef R-Mon het volgende:
Je mag het mee naar huis nemen om thuis te begraven. Was bij Kopspijkers.
Kopspijkers, dan moet het wel waar zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef R-Mon het volgende:
Je mag het mee naar huis nemen om thuis te begraven. Was bij Kopspijkers.
ieww, ik moet voortaan toch ff nadenken voor ik dit soort topics open, volgens mij is mijn eetlust aan het verdwijnen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja volgens mij soort mini-crematorium voor operatie-afval
Mijn moeder is verpleegster in een ziekenhuis geweest en die heeft wel eens een onderbeen in haar handen gedrukt gekregen met de boodschap: "Breng jij dit ff weg?". En dat verdween inderdaad in een soortement van oven.
Wat ga je eten? Kippelevertjes?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ieww, ik moet voortaan toch ff nadenken voor ik dit soort topics open, volgens mij is mijn eetlust aan het verdwijnen...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:58 schreef Klonk het volgende:
ehmm, ik durf het bijna niet te zeggen, friet met een lekker frikandelletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |