Het enigste wat jij wil horen is dat Ajax een betere keeper heeftquote:Op donderdag 28 april 2005 15:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat Gomes schaamteloos gehyped wordt
[..]
Op de lijn is hij hij idd goed, dat heb ik nooit ontkent. Maar er komt meer bij kijken dan goed zijn op de lijn. hij brengt zijn verdediging te vaak in problemen. Dat dat nu niet afgestraft is puur mazzel, geen kwaliteit. Zolang je de rest niet ook goed beheerst, kan je nooit een wereldkeeper zijn.
Schmeichelquote:Op donderdag 28 april 2005 17:24 schreef ASSpirine het volgende:
Wat voor een wereldkeeper heeft ManU nu?
De aantal wereldkeepers is laag zoals DIJK zegt
Buffon, Cech, Casillas, kahn, dida (valdés later ook)
wie nog?
Ik kan er niet meer opnoemen of opkomen
Dat weet ik maar ik dacht laat ik ook is een wereldkeeper noemen, maar vergat daarbij dat het ging om wereldkeepers die nu aan de top staan.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:15 schreef okee6 het volgende:
[..]
Pa is niet meer actief. Zoonlief stormt aan, maar is vooralsnog geen grootheid
Casillas heeft anders dit seizoen wel veel punten voor Real Madrid gepaktquote:Op donderdag 28 april 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Casillas vind ik een vliegenvanger.
Ik heb hem anders ook veel domme dingen zien doen.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Casillas heeft anders dit seizoen wel veel punten voor Real Madrid gepakt
Helemaal niets van wat jij hier beweert heb ik ooit ontkendquote:Op donderdag 28 april 2005 15:45 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hoeveel echt complete keepers die nu ergens onder de lat staan kan jij noemen? 4, misschien 5? Ik niet meer in ieder geval. Dus halen blijkbaar ook een hoop (net) niet wereldkeepers het hoogste niveau qua clubs. Bovendien hoeveel van die wereldkeepers is daarnaast bovendien al bijna 30 of de 30 reeds gepasseerd?! Gomes heeft nog genoeg tijd om te leren.
Sar, Kahn wmb niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:24 schreef ASSpirine het volgende:
Wat voor een wereldkeeper heeft ManU nu?
De aantal wereldkeepers is laag zoals DIJK zegt
Buffon, Chech, Casillas, kahn, dida (valdés later ook)
wie nog?
Ik kan er niet meer opnoemen of opkomen
Dat hoef ik niet horen hoor. Of jij de Ajax keepers nou wel of niet beter vindt zal mij een worst wezenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het enigste wat jij wil horen is dat Ajax een betere keeper heeft
Maar dat is niet zo
Ik wil een keeper die beide kan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:33 schreef Dylan Dog het volgende:
aldostuita wil een keeper die meevoetbalt, en dat is Gomes niet. Ik heb liever een keeper die houdbare ballen pakt en ook onmogelijke ballen stopt (itt Waterreus bijvoorbeeld).
En daar zijn er niet veel van, dus doet een club als PSV het met een niveautje minder en kom je bij Gomes uit...quote:
En ik heb niets anders beweerd................quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En daar zijn er niet veel van, dus doet een club als PSV het met een niveautje minder en kom je bij Gomes uit...
Zeg ik ook niet...quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En ik heb niets anders beweerd................
En terecht, die halen wel vaker grabbelaarsquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:22 schreef Djekko het volgende:
Canal+ meldde gisteren dat er weer een nieuwe club geïnteresseerd is in Gomes.
Barça is de naam.
Cruyff wou hem geloof ik toch?quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:22 schreef Djekko het volgende:
Canal+ meldde gisteren dat er weer een nieuwe club geïnteresseerd is in Gomes.
Barça is de naam.
Die was ik alweer glad vergeten, wat wil je na zo'n weekquote:Op zondag 8 mei 2005 16:33 schreef Djekko het volgende:
Hij heeft er vorige week ook twee tegen gehad, dus die paar minuten van vandaag maken dan ook niet meer uit bij dat record.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |