quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Steek jij 'm maar ergens waar de zon niet schijnt![]()
Omdat het ontzettend fijn werkt!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom geilt iedereen zo op die Gmail
Omdat je hotmail inbox na 10 grote mailtjes al vol zit en je bij Gmail gewoon heel erg veel en grote bestanden kan ontvangen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom geilt iedereen zo op die Gmail
En jij kan iemand inviten toch? geweldig lieve Skaaiquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omdat je hotmail inbox na 10 grote mailtjes al vol zit en je bij Gmail gewoon heel erg veel en grote bestanden kan ontvangen.
En het werkt idd veel fijner.
tenzij je je hotmail ook omzet naar 250 mbquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omdat je hotmail inbox na 10 grote mailtjes al vol zit en je bij Gmail gewoon heel erg veel en grote bestanden kan ontvangen.
En het werkt idd veel fijner.
Dat heb ik ook, maar dan nog vind ik hotmail irritant. Ik krijg nu alleen nog maar spam, en op gmail even afkloppen niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:21 schreef timbob het volgende:
[..]
tenzij je je hotmail ook omzet naar 250 mb
maar ik heb ook gmail erbij hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:21 schreef Skaai het volgende:
Jij wilt een invite? Krijg jij van mij een invite
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:29 schreef Skaai het volgende:
Ohja, mijn rok!
Spesjaal voor mark_03
[afbeelding]
Nu maak je mij ook nieuwsgierigquote:
Ja ze komen nog wel een keer!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu maak je mij ook nieuwsgierig
Waar blijven jouw foto's trouwens
Ik heb er maar één gezien.
Oh fuck ja dat ook nogquote:
Je hebt potdorie toch wel benen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja ze komen nog wel een keer!
Ik heb trouwens niet eens een rokje![]()

*checkt of ze wel benen heeftquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt potdorie toch wel benen? [afbeelding]
En je zegt altijd "Ja ze komen nog wel een keer"
Ik begin het nu echt een beetje zat te worden.
Zijn het fotows?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh fuck ja dat ook nog
Die Peri loopt zo weird te doen
Kont. Benen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:56 schreef Nano het volgende:
[..]
*checkt of ze wel benen heeft
Ja als je die dingen onder mijn kont bedoelt zitten ze eraan
En al je documenten/foto's/fanmail/supersize foto's van Bupaquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Mijn pc was stuk
En nu issie geformat-C't (ja dat is een woord)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |