Inge is onze dorpsheldin.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
Getver, vind jij Inge leuk?
O ja![]()
Inge, dat is nog een grotere vent dan Kelly
Ze is 40quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kan toch niet zeggen dat zij een geweldig lichaam heeft?
Tis maar zozo.
Hind en Ninthe zijn ergquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oude vrouwen. Niks mis mee
Maar... HindNinthe
En ja, jij vond Inge wel mooi.
Nee, ga doorquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:19 schreef Tania18 het volgende:
Het is maar net wat je onder 'geweldig lichaam'verstaat.
Mooie ronde vormen en wat bredere heupen zoals Kristin Davis
Of een grote vetkwab, zoals Hind
Sorry, ik ben klaar met flauw doen
Ik zeg toch ook niet dat ze voor haar leeftijd er niet goed uitziet??quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze is 40
Ze heeft niks laten verbouwen
Kijk eens om jee heen naar 40-jarigen
Een wereld van verschil.
"ik vind mezelf nog iets te jong voor een vrouw van in de 40"quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind en Ninthe zijn ergja.
.
En ik vind mezelf nog iets te jong voor een vrouw van in de 40..
Geef mij maar een lekker jong ding..
Inge vind ik niet echt "mooi" hoor..
Mooie ogenquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ga door
Brede heupen
Ronde vormen
En????
Vetkwab???quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:19 schreef Tania18 het volgende:
Het is maar net wat je onder 'geweldig lichaam'verstaat.
Mooie ronde vormen en wat bredere heupen zoals Kristin Davis
Of een grote vetkwab, zoals Hind
Sorry, ik ben klaar met flauw doen
Wat voor iemand? Een vrouw van 40? Nee, duh.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"ik vind mezelf nog iets te jong voor een vrouw van in de 40"
"Geef mij maar een lekker jong ding"
Net of je ooit met zo iemand naar huis gaat
Idd, de standaard reactie van 'mannen op Fok!quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
Net of je ooit met zo iemand naar huis gaat
Ik vond "redelijk steekvee" (stond bijquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, de standaard reactie van 'mannen op Fok! 99% van de mannenbevolking.
Niet alleen op Fok!quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, de standaard reactie van 'mannen op Fok!
'Ik zou 'm d'r zou inschuiven'
'Die zou ik m'n bed niet uitschoppen'
Triest
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond "redelijk steekvee" (stond bijTouriya
in d'r topic) ook wel een leuke benaming.
!
Jij bent de ergste van allemaalquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:28 schreef BVO het volgende:
Maar Tania, je weet toch dat ik helemaal niet zo ben?.
Nou ja zeg.quote:
Ik weet het niet, aangezien ik zo niet ben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
En waarom is 99% van de mannenbevolking eigenlijk bang om meteen als homo te worden gezien als ze zeggen dat een andere man er goed uitziet?
Leg dat eens uit![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het niet, aangezien ik zo niet ben..
Open je als man zijnde een Dizer topic (omdat ie toch Mr Fok is geworden, wel een topic waard dacht ik zo) ben je ook ineens homoquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
En waarom is 99% van de mannenbevolking eigenlijk bang om meteen als homo te worden gezien als ze zeggen dat een andere man er goed uitziet?
Leg dat eens uit![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga eten. Deze levensvragen worden toch nooit beantwoord![]()
Ik zeg dat nooitquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, de standaard reactie van 'mannen op Fok!
'Ik zou 'm d'r zou inschuiven'
'Die zou ik m'n bed niet uitschoppen'
Triest
Ah. Ik hoor bij die 1%.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
Leg dat eens uit![]()
Noem je ze in het echt ook "een geil wijf"?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja zeg.. Ik ben normaal gesproken juist heel respectvol tegen vrouwen.
.
Tjemig hey, is dat nou echt zó ontzettend gek dat ik dat soms (en nee, uiteraard niet tegen henzelf) zeg over een vrouw??quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Noem je ze in het echt ook "een geil wijf"?
En ik zit nu te twijfelen tussen de [afbeelding] of de [afbeelding] als PI. [afbeelding]
somsquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
somsJe zit hier op Fok! altijd het mannetje uit te hangen dat die en die geil en lekker vindt.
Niks 'soms'
Welcome to the real world.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed....Misschien worden jullie in Rotterdam zo opgevoed....
Idd.quote:
Respectvol. Precies. Als je al zo over hen denkt....quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:03 schreef BVO het volgende:
Wat is er in godsnaam triest aan om zo nu en dan "als mannen onder elkaar" een vrouw "wel een geil ding" te noemen?
.
Je mag zoiets wel denken, maar niet zeggen? Zolang je een vrouw respectvol behandeld is er toch niks aan de hand??.
Oh, je moest eens weten wat ik op bepaalde momenten allemaal zeg..
En dan zeggen zij ook heus wel wat hoor.. Alsof vrouwen nooit zoiets zeggen.
.
Pff...Ik weet het niet zo 1-2-3, maar als je het nog een keer zegt, zal ik je er op wijzen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]!
Wie noem ik hier geil dan??. Over de meesten spreek ik toch echt als
hoor.
Omg Bupatih.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Respectvol. Precies. Als je al zo over hen denkt....
Bupa's z'n OP stond ie niet in... ik heb nog geprobeerd om 'm handmatig aan te passen, maar op een of andere manier maakt ie geen verbinding ofzo als ik m'n bericht wil editen.quote:
Ja, Beev.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Omg Bupatih.. Elk mens heeft zulke gevoelens hoor.
. Althans, op de a-sexuelen na dan.
Editduur = 24 uur.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bupa's z'n OP stond ie niet in... ik heb nog geprobeerd om 'm handmatig aan te passen, maar op een of andere manier maakt ie geen verbinding ofzo als ik m'n bericht wil editen.
En nu zal de editduur wel om zijn![]()
URL http://www.planet.nl/~scho0394/images/scopnew.jpgquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Editduur = 24 uur.
Editen gaat nietEen mod kan het wel doen.
Maar als jij mij de link van het plaatje geeft, fiks ik hem in de OP-tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |