Bong Raquote:Op woensdag 20 april 2005 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
Zoals Bong-ra Jungle draait, dan is het wel snoeihard.
Ik vind Boycot zelf een erg goede jungle DJ
Ja ik ken datquote:Op woensdag 20 april 2005 14:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik had al kramp op die avond, ik was niet de enige overigensvan zo hard dansen en dat continue, de spierpijn was best heftig de volgende dag
I wanna knowquote:Op zondag 17 april 2005 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
Ik was d'r gister
T viel wel tegen qua, dnb platen, veel was eigenlijk heel duur
Wel Dillinja - Cybotron voor 3 euro gekocht
Die 2 heb ik ook op vinyl. Heerlijke deunenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef Goofup het volgende:
Verder van M-beat een paar met Nazlyn: Sweet love - met Jamiroquai: Do you know where you're coming from)
Is die niet al een beetje oud?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
Cp. Pendulum - Another Planet
Wow vette shizle!
Boeiend, ik ken de het nog nietquote:
STFU!quote:
Tijdens D&D afgelopen weekend iets van 6 nummers van de Prodigy achterelkaar geremixed...Supervet staan Pogoen met z'n allen!quote:
3 jaar is een beetje overdreven!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
STFU!
Ik houd die nieuwe relaeases gewoon niet bij dus ik loop 3 jaar achter![]()
Nou ja.. dat doe je toch niet op DnB ofzo man..quote:Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef Tu5 het volgende:
Tijdens D&D afgelopen weekend iets van 6 nummers van de Prodigy achterelkaar geremixed...Supervet staan Pogoen met z'n allen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |