Ze zag 't dus wel..stond er gewoon naar te kijken hoe dat glas door afwaswater werd gehaaldquote:Op maandag 18 april 2005 18:18 schreef gekke_sandra het volgende:
Misschien zag ze het wel niet.
quote:Op maandag 18 april 2005 21:59 schreef flippie_flink het volgende:
http://www.gruwelijk.com/sets/040205_noisia.mp3
Gatverdamme!quote:
De wiet was het probleem niet... iedereen zat te dampen daar. Ze liepen gewoon moeilijk te doen. Het waren echt van die mannetjes die bij hun vrouw onder de plak zitten en dan hun frustraties maar afreageren op hun werk.quote:Op maandag 18 april 2005 23:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Je moet gewoon geen wiet meenemen.. geen uitsmijter die rot tegen je doet hoor.
Althans, ik weet niet hoe jij bent
En elk weekend zuipen mag zeker weer wel?quote:Op maandag 18 april 2005 23:24 schreef gekke_sandra het volgende:
(elk weekend) Drugs-en is voor losers!
Ja want drugs zijn slecht want de regering zegt dat en de regering heeft altijd gelijk. Alcohol is goed voor een mens, want het brengt geld in het laatje van de overheid. En die weten of iets goed is voor je.quote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef mrcool het volgende:
[..]
En elk weekend zuipen mag zeker weer wel?
Ligt eraan hoeveel hè. Zelf drink ik niet elk weekend.. sowieso drink ik niet zo super veelquote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef mrcool het volgende:
En elk weekend zuipen mag zeker weer wel?
Als je graag de volgende dag je keelpijn wilt vervangen door hoofdpijn wel ja!quote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
en het is toch ook goed voor je als je keelpijn hebt?
1 Borreltje. Hoofdpijn, surequote:Op maandag 18 april 2005 23:48 schreef mrcool het volgende:
Als je graag de volgende dag je keelpijn wilt vervangen door hoofdpijn wel ja!
Nee, dat is idd niet mogelijk, maar ja, ik hou het dan ook nooit bij eentje!quote:
Haha ik dus welquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:08 schreef mrcool het volgende:
Nee, dat is idd niet mogelijk, maar ja, ik hou het dan ook nooit bij eentje!
Weet je zeker dat je niet om GHB vraagt aan de bar?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha ik dus welik ben binnen no time zo lam als aap.
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef mrcool het volgende:
Weet je zeker dat je niet om GHB vraagt aan de bar?
Ja, maar dammit! Daar moet ik dan maar zo goed draaien dat mensen niet weg willen!quote:Op maandag 18 april 2005 11:40 schreef Thomas B. het volgende:Alleen in de Popcentrale is het in en uitlopen meestal nog erger. Dat is ook helemaal gratis.
Of gewoon met een grote blaffer achter de decks gaan staan en schieten op iedereen die de zaal dreig te verlatenquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Ja, maar dammit! Daar moet ik dan maar zo goed draaien dat mensen niet weg willen!![]()
Goed planquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Ja, maar dammit! Daar moet ik dan maar zo goed draaien dat mensen niet weg willen!![]()
het is groen, dus het MOET wel gezond zijn!!quote:Op maandag 18 april 2005 23:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gatverdamme!
Verdomme mensen drugs is hartstikke slecht!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |