quote:Peter is overduidelijk homo, en stond op het punt om Tom te zeggen dat ie van 'm hield.
Op zaterdag 19 april 2003 01:52 schreef Cheiron het volgende:Houden van is niet ,ogelijk in 2 dagen en 3 korte ontmoetingen...
peter was ingenomen met Ripley zoals Dickey dat eerst was//
BBC1, 22:00 ... Een aanrader!
quote:Die heb ik nog niet gezien
Op maandag 8 september 2003 18:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond Ripley's Game beter trouwens.
DIT IS DE LAATSTE MINUUT, HIJ BEGINT NU, BBC1
(k zou nou eigenlijk moeten slapen....)
hij's btw goed
k had m al gezien
quote:Tja, maar dat ben jij. dus of dat nou een aanbeveling is voor die film?
Op maandag 8 september 2003 18:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond Ripley's Game beter trouwens.
quote:ja
Op dinsdag 9 september 2003 00:29 schreef Wous-XL het volgende:
Ik heb die hele film nog nooit gezien , heb ik nou wat gemist en moet ik hem zekers gaan zien ... ??¿¿¿
Je moet alleen geen spannende snelle thriller verwachten.
Het is een film die draait om mooie beelden, vooral mooie muziek, en om tragiek.
Zelf vond ik het (subtiele) homo-erotische element wel leuk. .
quote:In mijn oren niet, maar zelfs sc kan je soms verrassen
Op dinsdag 9 september 2003 00:37 schreef k_man het volgende:[..]
Tja, maar dat ben jij. dus of dat nou een aanbeveling is voor die film?
Ik vond hem weer prachtig iig! Een van de betere films van de afgelopen 10 jaar. Vooral Damon is erg goed en ook erg eng op momenten..
Film voor mensen met gevoel voor psychologische spanning en mensen die van sfeer in het algemeen houden
quote:Welke films vind jij verkwikkend dan?
Op dinsdag 9 september 2003 18:21 schreef pandoraB het volgende:
Ik heb al drie keer geprobeerd hem te kijken (ook overdag) maar ik val elke keer in slaap. Wat is die film slaaaaaapverwekkend.
quote:Heb je Freeway weleens gezien?
Op dinsdag 9 september 2003 23:07 schreef kamagurka het volgende:[..]
Welke films vind jij verkwikkend dan?
quote:spoiler:
Op woensdag 10 september 2003 12:19 schreef karoltje het volgende:Hoe gaat het einde ook alweer dan?
.
-edit:spelfout-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 10-09-2003 15:58]
quote:Het stuk op die boot duurt maar 5 minuten ofzo.. en het einde, "Tom is crushing me" vond ik ijzingwekkend.
Op woensdag 10 september 2003 15:39 schreef Mike het volgende:
Toen ik deze film in de bioscoop zag, was ik behoorlijk tevreden. De film gaat alleen naar mijn gevoel net iets te lang door. Het stuk op de boot was voor mij niet nodg geweest...
Dit is een film die de menselijke kant van een psychopaat laat zien, wat ik verder in niet veel films heb gezien, HEEEEL speciale film dus...
Dat geldt alleen al voor de film.quote:Like Humbert Humbert (hoofdpersonage uit Nabokov's "Lolita" - B.), Tom Ripley seduces readers to empathise with him even as his actions defy all moral standards.
Je zou graag gezien hebben dat Tom bij 'm in bad was gestapt?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:07 schreef Magics het volgende:
Ik vond het een prachtige film. Met Damon die vet lekker is, en dan maar niet te spreken over zijn tegenspeler die helaas al veel te vroeg sterft![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zou graag gezien hebben dat Tom bij 'm in bad was gestapt?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |