Ik ken wel een Abraham!quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
Psa trouwens maar op dat Akkersloot hier straks niet komt vertellen dat Abraham nooit heeft bestaan.
Ik zou het leuk vinden als Akje op de uitnodiging zou ingaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Akkersloot heeft nog niet gereageerd op de uitnodiging voor de meet.
Alle mannen blijven dus altijd jongquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
Psa trouwens maar op dat Akkersloot hier straks niet komt vertellen dat Abraham nooit heeft bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ze worden wel charmanter over het algemeen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vader Abraham!
Waar komen jullie toch vandaan...
Nee, Alicey, veel mannen worden mooier naarmate ze ouder worden. Sean Connery, Harrison Ford, George Clooney.
Kwestie van geduldig wachten dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vader Abraham!
Waar komen jullie toch vandaan...
Nee, Alicey, veel mannen worden mooier naarmate ze ouder worden. Sean Connery, Harrison Ford, George Clooney.
Je moet het natuurlijk ook wel in je hebben.. Een kale vent met een bierbuik doet het bijvoorbeeld weer niet.quote:
Kaal hoeft ook niets mis mee te zijn hoor, hoewel mijn voorkeur toch uitgaat naar een mannetje met nog wat haar.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kaal kan best mooi zijn. Maar dan wel biljartbalkaal. Bierbuiken kunnen niet mooi zijn...
Ik vind het meer een get-out-of-my-way-or-be-destroyed-blik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind hem wel stoer en sexy met die ondoorgrondelijke blik
Ja, het is vrij stilletjes....quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey, waar slaat dat MFC op? Medium Frequency Chat?
Valt op dit moment een beetje tegen.
Bij mij wel.. En ik hoef er doorgaans niet eens iets voor te doen, gaat allemaal vanzelf.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, ik wist niet dat op vrijdag alles mis hoorde te gaan. Ik zal er aan denken de volgende keer.
Nou ja, dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Bij mij wel.. En ik hoef er doorgaans niet eens iets voor te doen, gaat allemaal vanzelf.
Ja, alles volledig geautomatiseerd en met AI he... De computers doen gewoon uit zichzelf raar op vrijdagen, daar hoeft niets aan gecode te worden.quote:
Vastlopen is ook niet de enige manier waarop computers in verzet komen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn computer doet de hele dag al normaal. Hij loopt al maanden niet meer vast.
*klop, klop*
Ze proberen dus ècht de wereld over te nemen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:55 schreef Alicey het volgende:
Vastlopen is ook niet de enige manier waarop computers in verzet komen.
Vrijdags heeft het er hier alle schijn van in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze proberen dus ècht de wereld over te nemen?
Het is deels Latijn, en deels onzin als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:11 schreef qu63 het volgende:
enig idee wat dit betekend??
"Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua."
Heb geen idee welke taal het is
In het Latijn komen hele rare vervoegingen voor. Daarom kon ik er ook nooit iets vanquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:14 schreef Alicey het volgende:
Wat Lupa zegt inderdaad.. Ik herken er wel een paar Latijnse woorden in, maar ik zie ook woorden die naar mijn weet niet in het Latijn kunnen voorkomen op die manier..
Ik kan me zelf niet veel herinneren van echt rare vervoegingen, maar ik heb ook maar kort Latijn gevolgd..quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:17 schreef Reya het volgende:
[..]
In het Latijn komen hele rare vervoegingen voor. Daarom kon ik er ook nooit iets van
Lorem = ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:11 schreef qu63 het volgende:
"Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua."
Latijn is de meest systematische taal die er is, niks geen rare vervoegingen, maar een bijna mathematische perfectie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:17 schreef Reya het volgende:
In het Latijn komen hele rare vervoegingen voor. Daarom kon ik er ook nooit iets van
Dat idee had ik ook meer. Het gedonder is pas begonnen in afstammingen van Latijn..quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Latijn is de meest systematische taal die er is, niks geen rare vervoegingen, maar een bijna mathematische perfectie.
Er zijn wel uitzonderingen ja, maar de grammatica op zich is supersystematisch, heel mooi.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
Dat idee had ik ook meer. Het gedonder is pas begonnen in afstammingen van Latijn..
Hoewel mathematische perfectie imo te ver gaat, er zijn genoeg uitzonderingen in het Latijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |