nóg zo'n miet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
bier is okay maar niet voor de hele avond, daar zijn de mixjes voor![]()
ook wel meer, maar ik heb dan meestal geen zin om om de haverklap te moeten zeiken van al dat bierquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nóg zo'n miet.Ik dacht dat ze in twenter wel 'n biertje of 2 lustten
mixjesquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
bier is okay maar niet voor de hele avond, daar zijn de mixjes voor![]()
da's waar, als je eenmaal naar de wc bent geweest dan blijf je heen en weer lopenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ook wel meer, maar ik heb dan meestal geen zin om om de haverklap te moeten zeiken van al dat bier![]()
lekker zinnetje welquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nóg zo'n miet.Ik dacht dat ze in twenter wel 'n biertje of 2 lustten
en de hele avond aan het zeiken zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mixjes
van de middag tot diep in de nachtbier
bij mij ligt het aan de avondquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
da's waar, als je eenmaal naar de wc bent geweest dan blijf je heen en weer lopen
ik moet altijd nekken van die mixjes omdat ik die altijd net zo hard achterover giet als bierquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en de hele avond aan het zeiken zijn![]()
neeh tot een uur of 2 is bierdaarna nemen de mixjes de overhand
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bier
Mixjes zijn voor meisjes en mietjes
Pak dan een echt glas whisky of rum
Damn, waarom is m'n fles Jameson nou leeg
Juist, my problem exactlyquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik moet altijd nekken van die mixjes omdat ik die altijd net zo hard achterover giet als bier
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Juist, my problem exactly
Cp. Osdorp Posse - De zin van rap
Wie is er dan t mietjequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik moet altijd nekken van die mixjes omdat ik die altijd net zo hard achterover giet als bier
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:52 schreef PeuRac het volgende:
ben naar een oprot feestje![]()
(iemand gaat 6mdn naar Engeland)
Veel plezier.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:52 schreef PeuRac het volgende:
ben naar een oprot feestje![]()
(iemand gaat 6mdn naar Engeland)
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie is er dan t mietje![]()
Ik kan mixjes net zo hard achterover slaan als bier hoor![]()
![]()
en nekken? Daar doen we niet aan
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik zit vanavond met bier en de kat op de bank, ik voel m'n baard alweer opkomen, tel daar de volksbuurtbuurt bij op en het zou zomaar kunnen zijn dat ik volgende week in Probleemwijken van SBS6 zit
meer voor chillen in de kroeg.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bier
Mixjes zijn voor meisjes en mietjes
Pak dan een echt glas whisky of rum
Damn, waarom is m'n fles Jameson nou leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |