nee natuurlijk drinken ze die bende niet opquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:53 schreef Sjoewe het volgende:
Er kwamen wat mensen lang gister, en die betalen nooit mee, dus ik dacht dan maar hollandia voor jullie, maar ze hebben het niet opgedronken.
Normaal heb ik ook een krat Grolsch staan
ik ga liever dood dan dat ik geen bier meer mag drinkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:32 schreef ook_gek het volgende:
ik ga liever dood dan dat ik bier moet drinken![]()
omdat ik rijk benquote:
Wel, eeuh, jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:23 schreef Hugster het volgende:
En peu, dacht dat je geen rode auto meer zou nemen?
Precies. Zelfs ik dok mee. Meestal zelfs meer dan mijn deel. daar gaaaat mijn reputatiequote:Op zaterdag 9 april 2005 18:14 schreef Hugster het volgende:
mensen die niet eens een keertje meelappen of een rondje terug geven doen bij mij bar hard af![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies. Zelfs ik dok mee. Meestal zelfs meer dan mijn deel. daar gaaaat mijn reputatie![]()
dat je naar die bende kunt luisterenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef ook_gek het volgende:
ik luister nu Darkraver - komt tie dan he
Muziek staat vol uit en dan is die bass best wel uhm zwaar![]()
al je vrienden zijn van die nep-drinkersquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:25 schreef ook_gek het volgende:
ik betaal ook altijd mee aan rondjes en soms zeg ik ook wel eens van Yo rondje is van mij. Hop weer 80 euro armer
Maar he als het maar gezellie is![]()
nee hoor al drinken ze soms wel bier de boefjesquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
al je vrienden zijn van die nep-drinkers![]()
foei!quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hoor al drinken ze soms wel bier de boefjes![]()
Ja zeker FOEI.quote:
Heb jij eigenlijk al wel eens bier geproefd?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zeker FOEI.
eigelijk moet ik ze een corrigerende klap geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |