ik weet zeker dat jij en Fugie wel met mij mee zouden lullen. Want die zien de lol er wel van inquote:
ja. maar ik had nog lang niks gedaanquote:
maar de twijfel was er welquote:
nee want dan moet ik naar buiten en daar is het niet zulk leuk weerquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga jij eens een foto maken van je gras dingetje![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jij en Fugie wel met mij mee zouden lullen. Want die zien de lol er wel van in![]()
stuur je effe je broertjequote:Op zaterdag 9 april 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee want dan moet ik naar buiten en daar is het niet zulk leuk weer
stuur je moeder danquote:
TERING JONG ROT OP NAAR BUITEN EN MAAK DIE HOEREN FOTOquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die zit ergens in limboland ofzo
ben alleen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:06 schreef ook_gek het volgende:
Oh dat was mijn duistere kant die dat getypt heeft![]()
bel dan iets/iemand. Zo duur is dat niet tegenwoordig....quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die zit ergens in limboland ofzo
ben alleen
Eng hequote:Op zaterdag 9 april 2005 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben ook echt onder de indruk man
![]()
mensen geestelijk helemaal kapot gaan, helemaal eraan onderdoor gaan, mensen die ik helemaal afbreek, helemaal geen eigenwaarde, niets meer, dat is schitterend, dat zijn voor mij de doelpuntenquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:06 schreef Hugster het volgende:
thuis![]()
Deze blijft geweldig![]()
![]()
Ik zat net in de bus hardop te lachen
ja maar wij zijn vrienden dan is het andersquote:
wij zijn vriendjes, jij en ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar wij zijn vrienden dan is het anders![]()
* ook_gek gaat helemaal los vanavond
Ik ga EINDELIJK weer vodka ju drinken. Ik mis die smaak echt elke dag. En ja ik weet dat het een heel slecht teken is
quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb nog 6 blikken hollandia pils
Smerig bocht. Avondje bankhangen in m'n remi, ik heb echt geen zin om buiten te komen vandaag [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |