zus? Ik wist niet dat je een zus hadquote:
succesquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:36 schreef Xtreem het volgende:
okay. Poging ondernemen gaat. Als ik over een uur nog geen update gepost heb ben ik OF naar de dealer om de radio te laten fixen OF is de auto opgehaald omdat ik de zooi heb kortgesloten
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ik herken mijn broertje volledig in je
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zus? Ik wist niet dat je een zus had![]()
quote:
Dus niet een leuk kakkertjequote:
rustige, huiselijke muts.quote:
je weet dat je de glaszekering er tussen uit moet laten hequote:Op zaterdag 9 april 2005 16:12 schreef Xtreem het volgende:
okay, update:
Met een broodmes () de zooi heeel voorzichtig geforceerd. Radio eruit geplukt. 5 minuten vreemd staan te kijken naar die glaszekering. Met een beetje subtiel pielen en kijken de rode aan de rode gekoppeld en de gele aande gele... op hoop van zegen de radio terug geduwd (hij zit nu wat scheef
)en de zekering er weer in.. En nu doettiehet
Nog even afwachten of het ook goed blijft qua geheugen enzo.... maar
Tjabbo![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet dat je de glaszekering er tussen uit moet laten he
Hij lult onzinquote:
dat vermoede ik al, maar zeker wetenquote:
gelukkig neem ik dit soort dingen niet meteen van jou aan... dan wacht ik wel op bevestiging van iemand die ik vertrouwquote:
toch twijfelde jequote:Op zaterdag 9 april 2005 16:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gelukkig neem ik dit soort dingen niet meteen van jou aan... dan wacht ik wel op bevestiging van iemand die ik vertrouw
zie je nou wel dat een mes best werktquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:12 schreef Xtreem het volgende:
okay, update:
Met een broodmes () de zooi heeel voorzichtig geforceerd. Radio eruit geplukt. 5 minuten vreemd staan te kijken naar die glaszekering. Met een beetje subtiel pielen en kijken de rode aan de rode gekoppeld en de gele aande gele... op hoop van zegen de radio terug geduwd (hij zit nu wat scheef
)en de zekering er weer in.. En nu doettiehet
Nog even afwachten of het ook goed blijft qua geheugen enzo.... maar
Tjabbo![]()
ga jij eens een foto maken van je gras dingetjequote:Op zaterdag 9 april 2005 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zie je nou wel dat een mes best werkt
vreemd welquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gelukkig neem ik dit soort dingen niet meteen van jou aan... dan wacht ik wel op bevestiging van iemand die ik vertrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |