jo tieft op ga inlezen anders ophoeren.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jo tieft op ga inlezen anders ophoeren.
zo kapper heeft weer wat moois gemaakt. Jammer alleen dat ze m,n nek open gesneden heeft
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:35 schreef Xtreem het volgende:
Kut.
Ik de hele middag vrijgehouden om de radio te fixen ('daar heb je toch maar 'n kwartiertje voor nodig?!' ja, als je weet wat je doet ja. Ik heb daar 'n middag voor nodig) krijg ik de radio er niet uit
middag trouwens
jawel maar ze zegt opeens OEPSquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je bleef weer niet stilzitten zeker
Moet ik de volgende keer helpenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:35 schreef Xtreem het volgende:
Kut.
Ik de hele middag vrijgehouden om de radio te fixen ('daar heb je toch maar 'n kwartiertje voor nodig?!' ja, als je weet wat je doet ja. Ik heb daar 'n middag voor nodig) krijg ik de radio er niet uit
middag trouwens
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
schudden met die reet!
http://www.mxfiles.kneib.biz/drag_and_go_back_spezial.html
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:11 schreef Sjoewe het volgende:
lalalala, damn kutweer, ik moet nog boodschappen doen bleeeehhhhhhh
En de grasverkreachter op wielen is er dus ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben nu bij mijn ouders, wordt alles gehaald voor je
Alles word voor mij gehaald? Relaxtquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben nu bij mijn ouders, wordt alles gehaald voor je
ene 'slashme' heeft die niet mee gezondenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
je bent de handigste thuis of niet
maar heb je niet van die "lepeltjes" bij je radio gehad danDan lift je hem er zo uit... of ben je misschien te voorzichtig?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En de grasverkreachter op wielen is er dus ook
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ene 'slashme' heeft die niet mee gezonden
Ben net onder het motto 'de geldschietster tevredenhouden' spontaan mee gegaan naar het tuincentrum. Wat een horror plek/volk/...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat een pruts0r...
maar vordert het al een beetje?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
je bent de handigste thuis of niet
daar ga je niet dood aanquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
Het regent
Mijn ouders is vanaf hier 7 minuten fietsen, Benschop net een slagje verder. Zucht, ik ga gewoon een peuk opsteken, en kijken of die twee trollen al getrouwd zijn en dan ren ik om 2 voor 6 nog ff naar de supermarkt
Dat staat bij mij ook op de lijst van "plaatsen waar je nooit meer heen wilt"quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ben net onder het motto 'de geldschietster tevredenhouden' spontaan mee gegaan naar het tuincentrum. Wat een horror plek/volk/...
Maar nee, ik moet dus nog beginnen. Suggestie om de radio eruit te lepelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |