quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:24 schreef Tjabbo het volgende:
Net gebeld met een sloper.
Vanmiddag even een sloop-supra bekijken.
Misschien zitten er leuke onderdelen voor me in/bij
Heb je de rest gezien danquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef Xtreem het volgende:
sloopsupra.... is dat nou zo'n zinnige post
Nee.quote:
mail hem maarquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef Xtreem het volgende:
gvd TF! probeer ik werk binnen te halen in de Nijmegen topic, hang jij er een slot ana!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mail hem maarik ga hem nu niet weer open doen
![]()
quote:
ow, ik dacht dat mijn post de laatst zinnige wasquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:35 schreef Tjabbo het volgende:
Laatste zininge post van het vorig topique:
[..]
Kun je mij 1 zinnige post van jou in de SC aanwijzen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat mijn post de laatst zinnige was
jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kun je mij 1 zinnige post van jou in de SC aanwijzen?
Ga je dat dan ook nog even doen dan? Zeg, tussen nu en een uur?quote:
nee, voor hen die zinnig van onzinnig kunnen scheiden is het wel duidelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga je dat dan ook nog even doen dan? Zeg, tussen nu en een uur?
Geloof me, ik kan dat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, voor hen die zinnig van onzinnig kunnen scheiden is het wel duidelijk.
nee hoor, geen zorgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan dat.
En toch vraag ik je om je bewering te staven.
Dat zou je aan het denken kunnen/moeten zetten.
Heb ik beweerd dat ik zinnige posts maak?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, geen zorgen.
Ik heb even jouw posts bekeken en het ligt echt aan jouw definitie van zinnig
In het vorige topic was er sprake van een sociaal, licht informatief gesprekquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb ik beweerd dat ik zinnige posts maak?
Nee. Jij wel. Dus nogmaals het vriendelijke verzoek om je bewering te staven.
Toegegeven, de laatste 2 pagina's van het vorige topic vallen onder de kop zinnig. Echter, dat gesprek valt positief op bij hetgeen je daarvoor in de SC gepost hebt. Althans, het deel dat ik gelezen heb.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In het vorige topic was er sprake van een sociaal, licht informatief gesprek
met intresse vanuit beide kanten. In mijn opinie vallen dit soort posts onder de kop 'zinnig'
hetgeen daarvoor?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toegegeven, de laatste 2 pagina's van het vorige topic vallen onder de kop zinnig. Echter, dat gesprek valt positief op bij hetgeen je daarvoor in de SC gepost hebt. Althans, het deel dat ik gelezen heb.
Je moet wel de juiste vragen stellen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toegegeven, de laatste 2 pagina's van het vorige topic vallen onder de kop zinnig. Echter, dat gesprek valt positief op bij hetgeen je daarvoor in de SC gepost hebt. Althans, het deel dat ik gelezen heb.
Leg Xtreem nou geen koren op z'n molenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoals ik dat toen ook al duidelijk heb proberen te maken acht ik dit de meest
geschikte plek op Fok om over auto's te praten, en daar kan, ondanks verwoedde
pogingen, mij nog niemand vanaf brengen.
Ik heb het over m.i. twijfelachtige 'sessies' van jou met Dr. Flash.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hetgeen daarvoor?
Dan heb je het over afgelopen weekend?
en of dat nou een goed ding is ...quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verder is dit inderdaad de beste plaats om over auto's te praten, alleen is het 'traditie' dat het in de SC daar veelal niet over gaat.
Ieder voordeel hep z'n nadeel.quote:
goed werk. veertienpuntgifquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:26 schreef jozef444 het volgende:
Aangezien er op de rest van het forum niks te beleven is kom ik hier maar weer eens binnenvallen
Zegt dat wat over het niveai van de slowchat of over jouquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ieder voordeel hep z'n nadeel.
1 pagina gelezen, NU al geen zin meer, omdat ik nu al moeite heb om het te volgen
Nee, dat zegt wat over mijquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zegt dat wat over het niveai van de slowchat of over jou![]()
Tjab, pas 20 vieuws waaronder 1 van mijquote:Voordat je een topic opent in PTA.
Views: 20
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tjab, pas 20 vieuws waaronder 1 van mij
niet veel belangstelling dunkt me
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
Geen pottenkijkers XVII Weer een zoekteam op pad![]()
![]()
je kunt me opvegen
Dat is dit toch ook?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:45 schreef Fugie het volgende:
kunnen jullie niet gewoon zo een praatsessie op msn houden ofzo?!
slowchat is gewoon geouwehoer (al dan niet over auto's), niets meer en niets minder!
voor zover ik weet is het geen crew-grapquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Please, zeg me dat het een grote grap van de crew is ofzo
omfgquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
Geen pottenkijkers XVII Weer een zoekteam op pad![]()
![]()
je kunt me opvegen
Voor mij niet aangezien ik er zelf aan meedoe.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk voor zo een simpele ambtenaar als tjabbo moet dit toch wel moeilijk zijn
kunnun wij toch niets aan doen dat de tent waar we uitgaan zo heetquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:24 schreef Tjabbo het volgende:
tivoli
dat is ook zo'n overgewaardeerde kutnaam
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
kunnun wij toch niets aan doen dat de tent waar we uitgaan zo heet
ik heb het ook niet verzonnen
Tivoli in Utrecht heet al meer dan 40 jaar zo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:24 schreef Tjabbo het volgende:
tivoli
dat is ook zo'n overgewaardeerde kutnaam
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Voor mij niet aangezien ik er zelf aan meedoe.
Xtreem is weer een ander verhaal. die haakt af na 1 pagina
wat voor auto,s zijn het dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:39 schreef Alcyone het volgende:
Kheb vandaag 1 van mijn auto's aan de gang gekregen ondanks een gebroken distributieriem
automerk en type. Of word dit een raad mijn auto maar want ik wil aandacht omdat ik die anders niet krijgt spel?quote:
ik wil gewoon merk en type weten en graag weten wat je aan het doen bent als dat magquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:55 schreef Alcyone het volgende:
tis toch veel leuker om te weten hoe ik het gedaan heb?
anyway, boeie.
ik ga leuke dingen doen, genoeg gefokt voor vandaag.
goede zanger welquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:49 schreef Steve-O het volgende:
http://x100.putfile.com/videos/a3-9705050289.asf
deze kon ik niet voorbij laten gaan
quote:
jo tieft op ga inlezen anders ophoeren.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jo tieft op ga inlezen anders ophoeren.
zo kapper heeft weer wat moois gemaakt. Jammer alleen dat ze m,n nek open gesneden heeft
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:35 schreef Xtreem het volgende:
Kut.
Ik de hele middag vrijgehouden om de radio te fixen ('daar heb je toch maar 'n kwartiertje voor nodig?!' ja, als je weet wat je doet ja. Ik heb daar 'n middag voor nodig) krijg ik de radio er niet uit
middag trouwens
jawel maar ze zegt opeens OEPSquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je bleef weer niet stilzitten zeker
Moet ik de volgende keer helpenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:35 schreef Xtreem het volgende:
Kut.
Ik de hele middag vrijgehouden om de radio te fixen ('daar heb je toch maar 'n kwartiertje voor nodig?!' ja, als je weet wat je doet ja. Ik heb daar 'n middag voor nodig) krijg ik de radio er niet uit
middag trouwens
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
schudden met die reet!
http://www.mxfiles.kneib.biz/drag_and_go_back_spezial.html
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:11 schreef Sjoewe het volgende:
lalalala, damn kutweer, ik moet nog boodschappen doen bleeeehhhhhhh
En de grasverkreachter op wielen is er dus ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben nu bij mijn ouders, wordt alles gehaald voor je
Alles word voor mij gehaald? Relaxtquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben nu bij mijn ouders, wordt alles gehaald voor je
ene 'slashme' heeft die niet mee gezondenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
je bent de handigste thuis of niet
maar heb je niet van die "lepeltjes" bij je radio gehad danDan lift je hem er zo uit... of ben je misschien te voorzichtig?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En de grasverkreachter op wielen is er dus ook
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ene 'slashme' heeft die niet mee gezonden
Ben net onder het motto 'de geldschietster tevredenhouden' spontaan mee gegaan naar het tuincentrum. Wat een horror plek/volk/...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat een pruts0r...
maar vordert het al een beetje?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
je bent de handigste thuis of niet
daar ga je niet dood aanquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
Het regent
Mijn ouders is vanaf hier 7 minuten fietsen, Benschop net een slagje verder. Zucht, ik ga gewoon een peuk opsteken, en kijken of die twee trollen al getrouwd zijn en dan ren ik om 2 voor 6 nog ff naar de supermarkt
Dat staat bij mij ook op de lijst van "plaatsen waar je nooit meer heen wilt"quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ben net onder het motto 'de geldschietster tevredenhouden' spontaan mee gegaan naar het tuincentrum. Wat een horror plek/volk/...
Maar nee, ik moet dus nog beginnen. Suggestie om de radio eruit te lepelen?
zus? Ik wist niet dat je een zus hadquote:
succesquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:36 schreef Xtreem het volgende:
okay. Poging ondernemen gaat. Als ik over een uur nog geen update gepost heb ben ik OF naar de dealer om de radio te laten fixen OF is de auto opgehaald omdat ik de zooi heb kortgesloten
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ik herken mijn broertje volledig in je
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zus? Ik wist niet dat je een zus had![]()
quote:
Dus niet een leuk kakkertjequote:
rustige, huiselijke muts.quote:
je weet dat je de glaszekering er tussen uit moet laten hequote:Op zaterdag 9 april 2005 16:12 schreef Xtreem het volgende:
okay, update:
Met een broodmes () de zooi heeel voorzichtig geforceerd. Radio eruit geplukt. 5 minuten vreemd staan te kijken naar die glaszekering. Met een beetje subtiel pielen en kijken de rode aan de rode gekoppeld en de gele aande gele... op hoop van zegen de radio terug geduwd (hij zit nu wat scheef
)en de zekering er weer in.. En nu doettiehet
Nog even afwachten of het ook goed blijft qua geheugen enzo.... maar
Tjabbo![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet dat je de glaszekering er tussen uit moet laten he
Hij lult onzinquote:
dat vermoede ik al, maar zeker wetenquote:
gelukkig neem ik dit soort dingen niet meteen van jou aan... dan wacht ik wel op bevestiging van iemand die ik vertrouwquote:
toch twijfelde jequote:Op zaterdag 9 april 2005 16:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gelukkig neem ik dit soort dingen niet meteen van jou aan... dan wacht ik wel op bevestiging van iemand die ik vertrouw
zie je nou wel dat een mes best werktquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:12 schreef Xtreem het volgende:
okay, update:
Met een broodmes () de zooi heeel voorzichtig geforceerd. Radio eruit geplukt. 5 minuten vreemd staan te kijken naar die glaszekering. Met een beetje subtiel pielen en kijken de rode aan de rode gekoppeld en de gele aande gele... op hoop van zegen de radio terug geduwd (hij zit nu wat scheef
)en de zekering er weer in.. En nu doettiehet
Nog even afwachten of het ook goed blijft qua geheugen enzo.... maar
Tjabbo![]()
ga jij eens een foto maken van je gras dingetjequote:Op zaterdag 9 april 2005 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zie je nou wel dat een mes best werkt
vreemd welquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gelukkig neem ik dit soort dingen niet meteen van jou aan... dan wacht ik wel op bevestiging van iemand die ik vertrouw
ik weet zeker dat jij en Fugie wel met mij mee zouden lullen. Want die zien de lol er wel van inquote:
ja. maar ik had nog lang niks gedaanquote:
maar de twijfel was er welquote:
nee want dan moet ik naar buiten en daar is het niet zulk leuk weerquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga jij eens een foto maken van je gras dingetje![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jij en Fugie wel met mij mee zouden lullen. Want die zien de lol er wel van in![]()
stuur je effe je broertjequote:Op zaterdag 9 april 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee want dan moet ik naar buiten en daar is het niet zulk leuk weer
stuur je moeder danquote:
TERING JONG ROT OP NAAR BUITEN EN MAAK DIE HOEREN FOTOquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die zit ergens in limboland ofzo
ben alleen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:06 schreef ook_gek het volgende:
Oh dat was mijn duistere kant die dat getypt heeft![]()
bel dan iets/iemand. Zo duur is dat niet tegenwoordig....quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die zit ergens in limboland ofzo
ben alleen
Eng hequote:Op zaterdag 9 april 2005 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben ook echt onder de indruk man
![]()
mensen geestelijk helemaal kapot gaan, helemaal eraan onderdoor gaan, mensen die ik helemaal afbreek, helemaal geen eigenwaarde, niets meer, dat is schitterend, dat zijn voor mij de doelpuntenquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:06 schreef Hugster het volgende:
thuis![]()
Deze blijft geweldig![]()
![]()
Ik zat net in de bus hardop te lachen
ja maar wij zijn vrienden dan is het andersquote:
wij zijn vriendjes, jij en ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar wij zijn vrienden dan is het anders![]()
* ook_gek gaat helemaal los vanavond
Ik ga EINDELIJK weer vodka ju drinken. Ik mis die smaak echt elke dag. En ja ik weet dat het een heel slecht teken is
quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb nog 6 blikken hollandia pils
Smerig bocht. Avondje bankhangen in m'n remi, ik heb echt geen zin om buiten te komen vandaag [afbeelding]
nee natuurlijk drinken ze die bende niet opquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:53 schreef Sjoewe het volgende:
Er kwamen wat mensen lang gister, en die betalen nooit mee, dus ik dacht dan maar hollandia voor jullie, maar ze hebben het niet opgedronken.
Normaal heb ik ook een krat Grolsch staan
ik ga liever dood dan dat ik geen bier meer mag drinkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:32 schreef ook_gek het volgende:
ik ga liever dood dan dat ik bier moet drinken![]()
omdat ik rijk benquote:
Wel, eeuh, jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:23 schreef Hugster het volgende:
En peu, dacht dat je geen rode auto meer zou nemen?
Precies. Zelfs ik dok mee. Meestal zelfs meer dan mijn deel. daar gaaaat mijn reputatiequote:Op zaterdag 9 april 2005 18:14 schreef Hugster het volgende:
mensen die niet eens een keertje meelappen of een rondje terug geven doen bij mij bar hard af![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies. Zelfs ik dok mee. Meestal zelfs meer dan mijn deel. daar gaaaat mijn reputatie![]()
dat je naar die bende kunt luisterenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef ook_gek het volgende:
ik luister nu Darkraver - komt tie dan he
Muziek staat vol uit en dan is die bass best wel uhm zwaar![]()
al je vrienden zijn van die nep-drinkersquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:25 schreef ook_gek het volgende:
ik betaal ook altijd mee aan rondjes en soms zeg ik ook wel eens van Yo rondje is van mij. Hop weer 80 euro armer
Maar he als het maar gezellie is![]()
nee hoor al drinken ze soms wel bier de boefjesquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
al je vrienden zijn van die nep-drinkers![]()
foei!quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hoor al drinken ze soms wel bier de boefjes![]()
Ja zeker FOEI.quote:
Heb jij eigenlijk al wel eens bier geproefd?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zeker FOEI.
eigelijk moet ik ze een corrigerende klap geven![]()
nóg zo'n miet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
bier is okay maar niet voor de hele avond, daar zijn de mixjes voor![]()
ook wel meer, maar ik heb dan meestal geen zin om om de haverklap te moeten zeiken van al dat bierquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nóg zo'n miet.Ik dacht dat ze in twenter wel 'n biertje of 2 lustten
mixjesquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
bier is okay maar niet voor de hele avond, daar zijn de mixjes voor![]()
da's waar, als je eenmaal naar de wc bent geweest dan blijf je heen en weer lopenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ook wel meer, maar ik heb dan meestal geen zin om om de haverklap te moeten zeiken van al dat bier![]()
lekker zinnetje welquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nóg zo'n miet.Ik dacht dat ze in twenter wel 'n biertje of 2 lustten
en de hele avond aan het zeiken zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mixjes
van de middag tot diep in de nachtbier
bij mij ligt het aan de avondquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
da's waar, als je eenmaal naar de wc bent geweest dan blijf je heen en weer lopen
ik moet altijd nekken van die mixjes omdat ik die altijd net zo hard achterover giet als bierquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en de hele avond aan het zeiken zijn![]()
neeh tot een uur of 2 is bierdaarna nemen de mixjes de overhand
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bier
Mixjes zijn voor meisjes en mietjes
Pak dan een echt glas whisky of rum
Damn, waarom is m'n fles Jameson nou leeg
Juist, my problem exactlyquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik moet altijd nekken van die mixjes omdat ik die altijd net zo hard achterover giet als bier
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Juist, my problem exactly
Cp. Osdorp Posse - De zin van rap
Wie is er dan t mietjequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik moet altijd nekken van die mixjes omdat ik die altijd net zo hard achterover giet als bier
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:52 schreef PeuRac het volgende:
ben naar een oprot feestje![]()
(iemand gaat 6mdn naar Engeland)
Veel plezier.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:52 schreef PeuRac het volgende:
ben naar een oprot feestje![]()
(iemand gaat 6mdn naar Engeland)
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie is er dan t mietje![]()
Ik kan mixjes net zo hard achterover slaan als bier hoor![]()
![]()
en nekken? Daar doen we niet aan
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik zit vanavond met bier en de kat op de bank, ik voel m'n baard alweer opkomen, tel daar de volksbuurtbuurt bij op en het zou zomaar kunnen zijn dat ik volgende week in Probleemwijken van SBS6 zit
meer voor chillen in de kroeg.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bier
Mixjes zijn voor meisjes en mietjes
Pak dan een echt glas whisky of rum
Damn, waarom is m'n fles Jameson nou leeg
Ja heb ik geproeft en ik vind het vies. Als er echt niks is dan drink ik bier.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al wel eens bier geproefd?
Dat is helaas met die blikken Hollandia wel andersquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:06 schreef ook_gek het volgende:
En zeker dat laatste. Als je dat de hele avond zuipt heb je nergens last van de volgende ochtend![]()
dat is je strafquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is helaas met die blikken Hollandia wel anders
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:10 schreef Sjoewe het volgende:
En nog één achterover gekanteld
Ik ben weg
ben niet naar de RS geweest, morgenochtend vroeg weg richting vriendinquote:Op zondag 10 april 2005 00:45 schreef PeuRac het volgende:
nu al Bas?ben je de Radstake uit gepleurt ofso
Feestje was trouwens best erg, ik was er met een vriendin van me, zijn er verder alleen maar boeren, zit ik daar met mn witte polo, beige broek en lichte schoenenwas wel een lekker meisje trouwens
jammer genoeg zat ze naast me
(dan zie je dr neit zo goed)
scheelt dat dat toen bij haar thuis was en nu bij iemand andersquote:Op zondag 10 april 2005 00:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ben niet naar de RS geweest, morgenochtend vroeg weg richting vriendin
enne.. als je met zusjes van collega's naar boven kunt, kan je dat toch ook met dat meisje, niet dan?
via een postduif zekerquote:Op zondag 10 april 2005 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheelt dat dat toen bij haar thuis was en nu bij iemand andersmaar haar tel nummer krijg ik nog wel
Nee, via die vriendin welke naar Engeland gaat, ik weet alleen dat ze Janneke heetquote:
is ze klein, en blond?quote:Op zondag 10 april 2005 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, via die vriendin welke naar Engeland gaat, ik weet alleen dat ze Janneke heet
quote:Op zondag 10 april 2005 00:56 schreef PeuRac het volgende:
Nee, niet klein en blondt, wel lekker kontje, goed gekleed, iets kleiner als ik, maar groter als jij![]()
ik ben al zo ver dat er onderdelen van m,n lichaam gaan vallenquote:Op zondag 10 april 2005 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb ik dat gepost?
* het ontbindingsproces lijkt weer in volle gang hier
Jouw rib ligt er al af.quote:Op zondag 10 april 2005 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben al zo ver dat er onderdelen van m,n lichaam gaan vallen
quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 13:28 schreef Pr0nXXXI het volgende:
Vooruit, ik ben een kloon van Mark Smek.
Daarvoor post je te veel in POL en mierenneuk je op spelling (probleemwijken topic )quote:Op zondag 10 april 2005 13:28 schreef Pr0nXXXI het volgende:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 13:28 schreef Pr0nXXXI het volgende:
Wel DUH!quote:Op zondag 10 april 2005 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, in Med stond kloon van gebande. en Krea is niet geband.
Nee, liquid liep niet te zeiken over harde kern; de enige die daar tegen aanschopte was qbus/goodluck/...quote:Op zondag 10 april 2005 13:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wel DUH!
Krea was ook eerder dan broes. remember?
ip-scan doen we niet. lekker makkelijk
Als je het mij vraagt, komt het meer in de buurt van Liquid oid.
Nee krea ook hoorquote:Op zondag 10 april 2005 13:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, liquid liep niet te zeiken over harde kern; de enige die daar tegen aanschopte was qbus/goodluck/...
op karbo wist je het ook al niet meerquote:Op zondag 10 april 2005 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb ik dat gepost?
* het ontbindingsproces lijkt weer in volle gang hier
quote:Op zondag 10 april 2005 14:14 schreef ThaFreak het volgende:
*levenslang entre-verbod in danspaleis heeft![]()
Is die ander er erger aan toe?quote:Op zondag 10 april 2005 14:14 schreef ThaFreak het volgende:
Jij gokt op geweld? ik gok op sexuele intimidatie / aanranding...quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 14:14 schreef ThaFreak het volgende:
Ik denk geweld ja.quote:Op zondag 10 april 2005 14:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij gokt op geweld? ik gok op sexuele intimidatie / aanranding...
ik op overmatig drankgebruikquote:Op zondag 10 april 2005 14:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij gokt op geweld? ik gok op sexuele intimidatie / aanranding...
Ik zie een brede neger met 7 gouden kettingenquote:Op zondag 10 april 2005 14:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik denk geweld ja.
Denk je nou echt dat iemand hem wil aanranden?
denk niet dat die komende tijd nog aan zijn neus kan zittenquote:Op zondag 10 april 2005 14:27 schreef Tjabbo het volgende:
Goed werk!
Die ander is er dus erger aan toe?
quote:Op zondag 10 april 2005 14:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk niet dat die komende tijd nog aan zijn neus kan zitten![]()
politie heeft wel gegevens van ons......maar zal wel meevallen, hoop ikquote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 10 april 2005 14:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
politie heeft wel gegevens van ons......maar zal wel meevallen, hoop ik
denk iedereen, politie vertelde het tegen iedereen (groepsgesprek)......die kutjochies zijn direct naar de ehbo daarbinnen geweest dus die hebben we niet weer gezien......quote:Op zondag 10 april 2005 14:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je
maar de hele groep is dus niet meer welkom? of alleen jij?en die kutventjes?
die tent heeft een eigen ehbo afdeling?!quote:Op zondag 10 april 2005 14:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk iedereen, politie vertelde het tegen iedereen (groepsgesprek)......die kutjochies zijn direct naar de ehbo daarbinnen geweest dus die hebben we niet weer gezien......
is een klein oplap hokje naast de wc volgens mij.....quote:Op zondag 10 april 2005 14:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die tent heeft een eigen ehbo afdeling?!
in het begin best zat maar na de tijd in een keer nuchterquote:Op zondag 10 april 2005 14:47 schreef Xtreem het volgende:
en hoe nuchter/zat was je?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |