quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:24 schreef Tjabbo het volgende:
Net gebeld met een sloper.
Vanmiddag even een sloop-supra bekijken.
Misschien zitten er leuke onderdelen voor me in/bij
Heb je de rest gezien danquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef Xtreem het volgende:
sloopsupra.... is dat nou zo'n zinnige post
Nee.quote:
mail hem maarquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef Xtreem het volgende:
gvd TF! probeer ik werk binnen te halen in de Nijmegen topic, hang jij er een slot ana!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mail hem maarik ga hem nu niet weer open doen
![]()
quote:
ow, ik dacht dat mijn post de laatst zinnige wasquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:35 schreef Tjabbo het volgende:
Laatste zininge post van het vorig topique:
[..]
Kun je mij 1 zinnige post van jou in de SC aanwijzen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat mijn post de laatst zinnige was
jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kun je mij 1 zinnige post van jou in de SC aanwijzen?
Ga je dat dan ook nog even doen dan? Zeg, tussen nu en een uur?quote:
nee, voor hen die zinnig van onzinnig kunnen scheiden is het wel duidelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga je dat dan ook nog even doen dan? Zeg, tussen nu en een uur?
Geloof me, ik kan dat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, voor hen die zinnig van onzinnig kunnen scheiden is het wel duidelijk.
nee hoor, geen zorgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan dat.
En toch vraag ik je om je bewering te staven.
Dat zou je aan het denken kunnen/moeten zetten.
Heb ik beweerd dat ik zinnige posts maak?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, geen zorgen.
Ik heb even jouw posts bekeken en het ligt echt aan jouw definitie van zinnig
In het vorige topic was er sprake van een sociaal, licht informatief gesprekquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb ik beweerd dat ik zinnige posts maak?
Nee. Jij wel. Dus nogmaals het vriendelijke verzoek om je bewering te staven.
Toegegeven, de laatste 2 pagina's van het vorige topic vallen onder de kop zinnig. Echter, dat gesprek valt positief op bij hetgeen je daarvoor in de SC gepost hebt. Althans, het deel dat ik gelezen heb.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In het vorige topic was er sprake van een sociaal, licht informatief gesprek
met intresse vanuit beide kanten. In mijn opinie vallen dit soort posts onder de kop 'zinnig'
hetgeen daarvoor?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toegegeven, de laatste 2 pagina's van het vorige topic vallen onder de kop zinnig. Echter, dat gesprek valt positief op bij hetgeen je daarvoor in de SC gepost hebt. Althans, het deel dat ik gelezen heb.
Je moet wel de juiste vragen stellen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toegegeven, de laatste 2 pagina's van het vorige topic vallen onder de kop zinnig. Echter, dat gesprek valt positief op bij hetgeen je daarvoor in de SC gepost hebt. Althans, het deel dat ik gelezen heb.
Leg Xtreem nou geen koren op z'n molenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoals ik dat toen ook al duidelijk heb proberen te maken acht ik dit de meest
geschikte plek op Fok om over auto's te praten, en daar kan, ondanks verwoedde
pogingen, mij nog niemand vanaf brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |