abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26163980
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja zeg, net deedtie het nog
weet iemand wat ik verkeerd doe?
Niks, imageshack heeft de neiging Fok te bannen. In het handige linkjes-topic staan nog andere uploaders.
pi_26164077
Oke, oke, wij gaan in een rijtjes huis wonen en willen dan graag drie kipjes en geen haan, kunnen buren daar over gaan klagen? Nee toch??

imageshack
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26164108
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Beaker het volgende:
Oke, oke, wij gaan in een rijtjes huis wonen en willen dan graag drie kipjes en geen haan, kunnen buren daar over gaan klagen? Nee toch??

imageshack
Daar loopt een topic over hier in F&F. Voor- en nadelen.
pi_26164140
Thanx Tink
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26164185
Ik zie hem alleen zo gauw niet. Er is een topic over kippen algemeen en een topic over kippen in een gewone straat, zeg maar.
pi_26164291
ik ga wel ff zoeken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26164377
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Beaker het volgende:
Ik denk het wel, en al helemaal in een rijtjeshuis. Onze buren hebben ook kippen waar ik heel vaak 's nachts wakker van wordt Ik kan je vertellen dat het iets verschrikkelijk irritants is waar je niet aan went. Maar ze gaan verhuizen

En ik heb wel eens gelezen dat als je alleen kippen neemt dat er dan eentje dominant wordt en ook heel veel lawaai gaat maken Ik weet niet in hoever dat waar is, maar ik zou er wel rekening mee houden.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_26164414
hmm zou de poes ook kunnen zwemmen?
ze houdt wel van water namelijk
ze poedelt ook vrolijk in dr waterbak en in de gootsteen

en euh.. practisch gezien kunnen buren altijd klagen
ze hebben namelijk ook een mond
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_26164449
Ik heb ook een kat die dol was op water, de douche en de afwasbak. Ik denk dat katten wel even boven kunnen blijven, maar echt zwemmen kunnen ze niet.
pi_26164501
Ik heb hem, tis een recent topic: Kippen houden in een Woonwijk
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 09:31:09 #286
5428 crew  miss_sly
pi_26164622
Goedemorgen

De cursus was erg leuk en leerzaam
Hoewel het vaak wel bekende dingen zijn (al over gelezen enzo), is het toch wel handig om er heel bewust mee bezig te zijn. En iemand erbij te hebben die op prettige manier uitlegt wat je nu precies fout doet. Ik moet zeggen dat Misu zich goed heeft gedragen, ik ben trots op hem Hij liet keurig zien dat hij kan luisteren naar me, kan zitten en af kan gaan en zelfs 'volg' dat we nog nooit hadden gedaan, deed hij best goed Hij vond alleen al die andere hondjes zo ontzettend leuk, en dan vooral degene uit andere groepen die los waren en flyball enzo aan het oefenen waren. Als er iets werd uitgelegd, zat hij demonstratief met zijn rug naar ons toe verlangend te kijken naar dat andere groepje dat lekker aan het rennen was
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26164756
Ga je nou weg

Blijf nou bij ons!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 12 april 2005 @ 09:42:47 #288
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26164839
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:38 schreef Beaker het volgende:
Ga je nou weg

[afbeelding]

Blijf nou bij ons!!

Wat is Misu toch een stoere hond Bent terecht trots op hem. Ga je zelf nog flyball met hem doen hierna?

Lady-wrb: HIER kun je filmpjes (tot 50MB) naartoe uploaden.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 12 april 2005 @ 09:43:11 #289
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26164843
En ik wil verse Bommel en Ozziepics
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 09:50:50 #290
5428 crew  miss_sly
pi_26164983
Ik vind dat de vrouwtjes van Ozzie en Bommel niet genoeg rekening houden met ons

Ik wil eigenlijk wel meer gaan doen dan alleen deze cursus denk ik. Ik wil echter eerst even kijken hoe Misu het vindt, want dat is toch het belangrijkste Als hij er niets aan lijkt te vinden, stop ik als hij voldoende luistert, maar als hij het leuk vindt, gaan we zeker verder. Flyball weet ik niet of dat leuk is, maar behendigheid lijkt me wel wat
pi_26165045
Ikwil verse foto's van iedereen

Kom maar op

Flyball, lijkt me erg leuk miss_sly en dan niet om zelt te doen natuurlijk, maar met de hond

Behendigheid is leuheuk heb ik met Bas gedaan!! echt heel gaaf,maar je moet wel geduld hebben soms
Is dat een tunnel owh.....daar ga ik niet doorheen ik loop er wel langs
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 12 april 2005 @ 09:57:36 #292
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26165109
Behendigheid ziet er ontzettend leuk uit! We hebben hier vlakbij een behendigheids/speelveldje voor de honden maar er ligt altijd zo ontzettend veel poep Wordt alleen maar gebruikt als uitlaatveldje terwijl dat daar niet mag.

Ik ben Smekje aan het leren apporteren Leuk dat hij het vindt Casper snapt nog steeds de ballen niet van spelen met voorwerpen Alleen spelen met andere honden.
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 09:57:40 #293
5428 crew  miss_sly
pi_26165111
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:53 schreef Beaker het volgende:
Ikwil verse foto's van iedereen

Kom maar op

Flyball, lijkt me erg leuk miss_sly en dan niet om zelt te doen natuurlijk, maar met de hond

Behendigheid is leuheuk heb ik met Bas gedaan!! echt heel gaaf,maar je moet wel geduld hebben soms
Is dat een tunnel owh.....daar ga ik niet doorheen ik loop er wel langs
Ow ja, ik zie al helemaal voor me hoe Misu natuurlijk precies niet zo doet als ik wil, maar een andere manier zoekt om ergens over- of onderdoor te gaan ofzo He tlijkt me wel erg leuk. Flyball ziet er niet zo interessant uit, maar het lijkt me voor de hond wel heel leuk. Kortom: wat Misu wil, want als hij het niet leuk vindt, is er voor mij ook niets aan
pi_26165325
Flyball is wel erg leuk, alleen op een gegeven moment weet je het wel. Behendigheid biedt meer variatie
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 10:20:41 #295
5428 crew  miss_sly
pi_26165519
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 10:09 schreef Tinkerbell het volgende:
Flyball is wel erg leuk, alleen op een gegeven moment weet je het wel. Behendigheid biedt meer variatie
Ayla heeft wel een erg brede basis gekregen met de cursussen, als ze ook GG I en II heeft gedaan! Ik heb op de site van de club waar wij de cursus doen eens gekeken, maar als ze GG gedaan hebben, kunnen ze echt erg veel
pi_26165713
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Ayla heeft wel een erg brede basis gekregen met de cursussen, als ze ook GG I en II heeft gedaan! Ik heb op de site van de club waar wij de cursus doen eens gekeken, maar als ze GG gedaan hebben, kunnen ze echt erg veel
Ja

We gaan het ook steeds meer merken. We hebben elkaar nu een half jaar kunnen aftasten en Ayla hoort nu echt bij ons. Die hele basis komt ook steeds meer naar voren. We gebruikten in het begin de commando's waarvan we zeker waren dat ze ze kende (af, zit, volg, naast, blijf, wacht, apport), maar het blijken er veel meer te zijn. Ze vind het ook allemaal steeds leuker. Ze is meer ontspannen waardoor we ook steeds meer spelletjes kunnen doen.

We zetten wel eens een bankje in de tuin en daar springt ze dan over heen. Zoekspelletjes/verstopspelletjes en apporteren doen we veel. Ze vind het allemaal prachtig. En wij ook

Ze wil ontzettend graag werken/leren

Ze is met hoge cijfers afgestudeerd van de G&G. Ze heeft zelfs in de krant gestaan
pi_26165838
Klinkt wel een beetje opschepperig . Maar de vorige eigenaresse krijgt de credits natuuk
pi_26165856
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat de vrouwtjes van Ozzie en Bommel niet genoeg rekening houden met ons

Ik wil eigenlijk wel meer gaan doen dan alleen deze cursus denk ik. Ik wil echter eerst even kijken hoe Misu het vindt, want dat is toch het belangrijkste Als hij er niets aan lijkt te vinden, stop ik als hij voldoende luistert, maar als hij het leuk vindt, gaan we zeker verder. Flyball weet ik niet of dat leuk is, maar behendigheid lijkt me wel wat
Straks komt er wel weer nieuw Bommel materiaal Hij heeft zich vannacht niet laten horen!

Op onze puppycursus is er ook een Smekje-hond Ieniemini klein Maar we hadden Bommeltje nog niet meegenomen gisteren, vanwege inentingen en zo.
And you know I might
pi_26165942
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben Smekje aan het leren apporteren Leuk dat hij het vindt Casper snapt nog steeds de ballen niet van spelen met voorwerpen Alleen spelen met andere honden.
Goed zo Smekje
And you know I might
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 11:47:47 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26167311
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:

dr was vroeger zo'n hondenquize op televisie met o.a. flyball. dat vond ik altij zooo spannend.
zouden honden dat nou echt zo leuk vinden?

misschien vindt casper apporteren niet leuk, of is dat iets wat alle honden leuk vinden?
spelen met andere honden is toch ook veel leuker? ik vind het al zo geweldig dat hij dat doet

was het bij jullie ook zo grauw en grijs?
hier begint net een flauw zonnetje door te komen. dan kunnen de kippetjes tenminste naar buiten.
ze lopen nu los door de kamer en zijn strontvervelend. ze hebben de kitekat van doerak al weggekaapt. ze hebben nu echt letterlijk de smaak te pakken. ze vinden het heerlijk

ik ben met die filmpjestoestand bezig, maar wat moet ik nou invullen bij recipient enzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')