Nee hoor daar heb ik niet over te klachenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Behalve strings schort het ook een beetje met de seks of niet?
En het is uit?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoor daar heb ik niet over te klachen![]()
Damn, ik word nog serieus opgewonden hierquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is wel heel geil ja, als je de contouren van het kutje door het slipje heen ziet, als het slipje dat wat bol trekt
Pyjama... brrr... Als iets de lust in bed verlaagt zijn het wel die ondingen. Maar goed, dat is mijn (tamelijk onbelangrijke) mening.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wel met mijn zijden pyjama! Sjonge jonge, moet ik dan alles uitleggen?![]()
Ik zag je al posten in het topic: aftrekkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Damn, ik word nog serieus opgewonden hier
haha, kzit op mn afstudeerplek, moet al oppassen dat mn collega's me niet zien posten, laat staan datquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik zag je al posten in het topic: aftrekken
Ik zit ook op stage telkens over mijn schouder te kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
haha, kzit op mn afstudeerplek, moet al oppassen dat mn collega's me niet zien posten, laat staan dat
Haha, precies hetzelfde probleem hier dus ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik zit ook op stage telkens over mijn schouder te kijken![]()
onder in de taakbalk staat dan fijn een internet explorer geopend met de naam: SEX
Dan heb jij blijbkaar nog nooit een vrouw in satijn-uit-zijden pyjama gevoeld/gezien.... maar dat is wat ik er (tamelijk onbelangrijk) van denk...quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Pyjama... brrr... Als iets de lust in bed verlaagt zijn het wel die ondingen. Maar goed, dat is mijn (tamelijk onbelangrijke) mening.
Ik zit ook op mijn stage maar daar heb ik hier geen last van, als er hier iemand binnenkomt kijken ze tegen de achterkant van mijn monitor aanquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik zit ook op stage telkens over mijn schouder te kijken![]()
onder in de taakbalk staat dan fijn een internet explorer geopend met de naam: SEX
Ik zit midden voor de deur-opening, dus als ik voetstappen hoor. Klik weg.. maar meestal hoor ik die niet en dan zie ik de stage-begeleider lachend langs lopenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit ook op mijn stage maar daar heb ik hier geen last van, als er hier iemand binnenkomt kijken ze tegen de achterkant van mijn monitor aan
Stagebegeleider?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Misschien zit ie hier ook wel ergens te posten![]()
LOL nee ik ben ook ergens stagiaire bij een ICT helpdesk in Utrecht ergens.....quote:
Integendeel, mijn vriendin heeft zo'n onding en doet deze soms zelfs aan. Maar goed, een beetje nachtrust op zijn tijd is ook prima.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan heb jij blijbkaar nog nooit een vrouw in satijn-uit-zijden pyjama gevoeld/gezien.... maar dat is wat ik er (tamelijk onbelangrijk) van denk...
Ach mn ex had ook altijd zo'n ding aan, die was gauw genoeg uit hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Integendeel, mijn vriendin heeft zo'n onding en doet deze soms zelfs aan. Maar goed, een beetje nachtrust op zijn tijd is ook prima.
Misschien is het abnormaal om die krengen niet sexy te vinden, maar ik pleeg ook nooit te beweren dat ik normaal ben. Dat krijg je als je bijna belg bent... (ik noem maar een mogelijke oorzaak).
Oja je zit af te studeren, jij geile beerquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik werk bij PCM afdeling magazines. Hier liggen alle magazines, zelfs playboy...ze pesten me hier
Ja, dat weet ik. Maar gewoon als ze dat ding aanheeft heb ik niet zoveel zin. En als zij dat dan wel heeft dan komt het er wel van hoor, maar initiatieven zal ik niet ontplooien als ze er een aanheeft. Desondanks heeft ze dat kreng slechts zelden aan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach mn ex had ook altijd zo'n ding aan, die was gauw genoeg uit hoor![]()
Mijn vriendin heeft een schapen-pyamaquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar gewoon als ze dat ding aanheeft heb ik niet zoveel zin. En als zij dat dan wel heeft dan komt het er wel van hoor, maar initiatieven zal ik niet ontplooien als ze er een aanheeft. Desondanks heeft ze dat kreng slechts zelden aan.![]()
Afstuderen in combinatie met een playboyquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Oja je zit af te studeren, jij geile beer
Ik doe het over een schapenblad, daar staan geen mooie vrouwen inquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Afstuderen in combinatie met een playboy
![]()
Oeeeehh nou gaat het rellen wordenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:39 schreef DS4 het volgende:
Een vrouw MOET naakt slapen.
*zoekt nu dekking*
Het spijt me, zit me volgens mij teveel te verheugen op het weekend, zal het niet meer over heerlijk opbollende kutjes hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Damn, ik word nog serieus opgewonden hier
*rillll* best enge gedachtequote:Op vrijdag 8 april 2005 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
De geilheidsmeter stijgt met de seconde hier
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Het spijt me, zit me volgens mij teveel te verheugen op het weekend, zal het niet meer over heerlijk opbollende kutjes hebben
quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:00 schreef Little_Meanie het volgende:
vrouwen moeten zich zo vrouwelijk mogelijk kleden en gedragen, en daar hoort een string bij.
Zelfs de belgen snappen dat vrouwen een string moeten dragenquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:00 schreef Little_Meanie het volgende:
vrouwen moeten zich zo vrouwelijk mogelijk kleden en gedragen, en daar hoort een string bij.
Ik zal alleen nog maar denken aan dat lekkere kutje voor dit weekendquote:
Heerlijk weer ????? ik hoorde laatst dat er natte sneeuw kon vallen.....quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zal alleen nog maar denken aan dat lekkere kutje voor dit weekend
Sorry ben melig, tis dan ook heerlijk weer en ik heb een heerlijk weekend voor de boeg...
haha, ik merk hetquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zal alleen nog maar denken aan dat lekkere kutje voor dit weekend
Sorry ben melig, tis dan ook heerlijk weer en ik heb een heerlijk weekend voor de boeg...
Foto !!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:16 schreef erodome het volgende:
ik heb in ieder geval geen stringetje aan, heb een heel leuk setje, maar tis geen string...
Ik ken heeeeel veel dames die strings dragen en geen een die iets met schimmels heeft.....quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:09 schreef innovative het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend kan een mooie boxershort (kant oid, mooi afgewerkt) ook érg geil zijn...
Daarnaast, als iemand mij gaat vertellen welk ondergoed ik aan moet, ga ik compleet in de contramine en trek ik de rest van de tijd expres omaondergoed aan. Kom op zeg, "een vrouw hoort een string te dragen"... Strings zitten om te beginnen kut, daarnaast zijn ze erg slecht voor de hygiène.
Doordat steeds meer vrouwen strings dragen, krijgen ook steeds meer vrouwen schimmelinfecties (en ook nog eens vaker). Mannen, dat is léúk joh! Sta je meteen twee weken droog omdat neuken pijn doet, echt, de grootste humor. En weet je wat nog leuker is eigenlijk? Als ze je besmet (kans is vrij groot, minstens 75% geloof ik). De hele dag ongelofelijke jeuk aan je eikel, naar de dokter, zalfje halen... En nee, dan ben je er niet van af, want weet je wat er dan gebeurt? Dan gaat je voorhuid opdrogen, zo erg dat je er kloven in krijgt. Soms gaat het zelfs bloeden! Écht mannen, de grootste lol kun je beleven aan vrouwen die strings dragen...
Ofwel, doe niet zo achterlijk en accepteer je vriendin zoals ze is. Zeggen dat je het leuk zou vinden haar een keer in string te zien, prima... Maar jouw wil opleggen, man, ik was allang weg geweest.
Anders gezegd dan heeft zij pechquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:36 schreef Tiemie het volgende:
Als ze dat niet prettig vind heb je gewoon pech.
Blijbaar dat wijf, maar sommigen meisjes vinden het nou eenmaal niet lekker zitten!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Pak haar terug, trek van die lange onderbroeken van vroeger aanzal haar leren de slet! wie draagt er nu geen strings
Keep up the good workquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:38 schreef djenneke het volgende:
* djenneke altijd strings draagt en nog nooit een schimmelinfectie gehad heeft (eventjes afklopt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |