Maar dat is het probleem ook helemaal niet, slapen doe je gewoon naaktquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
trouwens, slapen met een string, dat vind ik dus ook niks, dan gaatie inderdaad niet lekker zitten....
ja ja... mannenquote:
Bij voorkeur wel ja, maar niet als het koud is.... de zomer komt eraanquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem ook helemaal niet, slapen doe je gewoon naakt![]()
Dat bukken is inderdaad geen probleem, vooral als je dan een stukje van de string kunt zien.... hmmmmmm i love it !!!!!quote:
Ik blijf erbij ze doen het gewoon extraquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat bukken is inderdaad geen probleem, vooral als je dan een stukje van de string kunt zien.... hmmmmmm i love it !!!!!![]()
geen probleem mee hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik blijf erbij ze doen het gewoon extra![]()
Je voelt je wel aangevallen hequote:Op vrijdag 8 april 2005 13:32 schreef innovative het volgende:
[..]
Uh, ik had het over een reetveter, niet over mijn billen langs mijn broek
Jij snapt hemquote:
Ach, minder problemen mee dan dat ze op ten duur zo raar gaan lopen omdat de boel daar niet goed zit en dat alles behalve prettig voelt...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wel problemen ermee dat ze naderhand na het toilet gaan en weer alles goed doen
Eensch isquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach, minder problemen mee dan dat ze op ten duur zo raar gaan lopen omdat de boel daar niet goed zit en dat alles behalve prettig voelt...
Heb er trouwens een gruwelijke hekel aan als mijn slipje boven mijn broek uitkomt, zal ik wel te oud voor worden ofzo, maar ik vind het eruit zien alsof je je niet normaal aan kan kleden...
Zodra je het altijd ziet ook al staat ze rechtop dan is het inderdaadquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nog een man erbij? Ik kijk wel uit...![]()
![]()
Geen mannenantwoord dan, maar GATVER, dat ziet er dus echt niet uit he....quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
En mannen, hoe zit het met de camel-toe ??
Je gaat mij toch niet vertellen dat je het warmer hebt met een slipje aan? Of gebruik jij in de winter een thermische onderbroek om te slapen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel ja, maar niet als het koud is.... de zomer komt eraan
Wel met mijn zijden pyjama! Sjonge jonge, moet ik dan alles uitleggen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je het warmer hebt met een slipje aan? Of gebruik jij in de winter een thermische onderbroek om te slapen?
Dat is wel heel geil ja, als je de contouren van het kutje door het slipje heen ziet, als het slipje dat wat bol trekt, maar cameltoe is echt veelste veel van het goede, dat haalt al het spannende weg, maakt het alleen maar lelijk...quote:Wel als je naast een meisje ligt en je ziet het allemaal goed door het slipje heen...
Behalve strings schort het ook een beetje met de seks of niet?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb alweer zin in het lekkere weer, als je dan in de bus zit en je kijkt naar buiten zie je allemaal van die vrouwen op de fiets voorover gebukt![]()
Nee hoor daar heb ik niet over te klachenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Behalve strings schort het ook een beetje met de seks of niet?
En het is uit?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoor daar heb ik niet over te klachen![]()
Damn, ik word nog serieus opgewonden hierquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is wel heel geil ja, als je de contouren van het kutje door het slipje heen ziet, als het slipje dat wat bol trekt
Pyjama... brrr... Als iets de lust in bed verlaagt zijn het wel die ondingen. Maar goed, dat is mijn (tamelijk onbelangrijke) mening.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wel met mijn zijden pyjama! Sjonge jonge, moet ik dan alles uitleggen?![]()
Ik zag je al posten in het topic: aftrekkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Damn, ik word nog serieus opgewonden hier
haha, kzit op mn afstudeerplek, moet al oppassen dat mn collega's me niet zien posten, laat staan datquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik zag je al posten in het topic: aftrekken
Ik zit ook op stage telkens over mijn schouder te kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
haha, kzit op mn afstudeerplek, moet al oppassen dat mn collega's me niet zien posten, laat staan dat
Haha, precies hetzelfde probleem hier dus ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik zit ook op stage telkens over mijn schouder te kijken![]()
onder in de taakbalk staat dan fijn een internet explorer geopend met de naam: SEX
Dan heb jij blijbkaar nog nooit een vrouw in satijn-uit-zijden pyjama gevoeld/gezien.... maar dat is wat ik er (tamelijk onbelangrijk) van denk...quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Pyjama... brrr... Als iets de lust in bed verlaagt zijn het wel die ondingen. Maar goed, dat is mijn (tamelijk onbelangrijke) mening.
Ik zit ook op mijn stage maar daar heb ik hier geen last van, als er hier iemand binnenkomt kijken ze tegen de achterkant van mijn monitor aanquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik zit ook op stage telkens over mijn schouder te kijken![]()
onder in de taakbalk staat dan fijn een internet explorer geopend met de naam: SEX
Ik zit midden voor de deur-opening, dus als ik voetstappen hoor. Klik weg.. maar meestal hoor ik die niet en dan zie ik de stage-begeleider lachend langs lopenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit ook op mijn stage maar daar heb ik hier geen last van, als er hier iemand binnenkomt kijken ze tegen de achterkant van mijn monitor aan
Stagebegeleider?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Misschien zit ie hier ook wel ergens te posten![]()
LOL nee ik ben ook ergens stagiaire bij een ICT helpdesk in Utrecht ergens.....quote:
Integendeel, mijn vriendin heeft zo'n onding en doet deze soms zelfs aan. Maar goed, een beetje nachtrust op zijn tijd is ook prima.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan heb jij blijbkaar nog nooit een vrouw in satijn-uit-zijden pyjama gevoeld/gezien.... maar dat is wat ik er (tamelijk onbelangrijk) van denk...
Ach mn ex had ook altijd zo'n ding aan, die was gauw genoeg uit hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Integendeel, mijn vriendin heeft zo'n onding en doet deze soms zelfs aan. Maar goed, een beetje nachtrust op zijn tijd is ook prima.
Misschien is het abnormaal om die krengen niet sexy te vinden, maar ik pleeg ook nooit te beweren dat ik normaal ben. Dat krijg je als je bijna belg bent... (ik noem maar een mogelijke oorzaak).
Oja je zit af te studeren, jij geile beerquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik werk bij PCM afdeling magazines. Hier liggen alle magazines, zelfs playboy...ze pesten me hier
Ja, dat weet ik. Maar gewoon als ze dat ding aanheeft heb ik niet zoveel zin. En als zij dat dan wel heeft dan komt het er wel van hoor, maar initiatieven zal ik niet ontplooien als ze er een aanheeft. Desondanks heeft ze dat kreng slechts zelden aan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach mn ex had ook altijd zo'n ding aan, die was gauw genoeg uit hoor![]()
Mijn vriendin heeft een schapen-pyamaquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar gewoon als ze dat ding aanheeft heb ik niet zoveel zin. En als zij dat dan wel heeft dan komt het er wel van hoor, maar initiatieven zal ik niet ontplooien als ze er een aanheeft. Desondanks heeft ze dat kreng slechts zelden aan.![]()
Afstuderen in combinatie met een playboyquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Oja je zit af te studeren, jij geile beer
Ik doe het over een schapenblad, daar staan geen mooie vrouwen inquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Afstuderen in combinatie met een playboy
![]()
Oeeeehh nou gaat het rellen wordenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:39 schreef DS4 het volgende:
Een vrouw MOET naakt slapen.
*zoekt nu dekking*
Het spijt me, zit me volgens mij teveel te verheugen op het weekend, zal het niet meer over heerlijk opbollende kutjes hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Damn, ik word nog serieus opgewonden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |