Dat zou best kunnen natuurlijk. Maar het gaat om de titel in dit spelletje. De schilder doet er in wezen niets toe.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
ff denken hoor....
Is dit niet van Eijck ofzo??
Barbaar!!!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie?
De schilder is het kunstwerk Ollie, de rest is verf op doekquote:Op woensdag 13 april 2005 23:45 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen natuurlijk. Maar het gaat om de titel in dit spelletje. De schilder doet er in wezen niets toe.
En zo hoort het ook.
Het gaat om het kunstwerk en niet om het poppetje. Toch???
joffer.....quote:Op woensdag 13 april 2005 23:48 schreef OllieA het volgende:
D'r zit nogal een SM-verhaaltje vast aan deze joffer, jongens!
En daar doe ik het allemaal voor.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
joffer.....
Dit zijn dan weer momenten dat ik me heeeeel jong voel
Het is ook niet verstandig om er van uit te gaan dat ik het goed heb....quote:Op woensdag 13 april 2005 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, ik vind niks op die Eijckel...
Badmuts! je kent mijn variabele spelling inmiddels toch wel??quote:Op woensdag 13 april 2005 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh! Eyck! Ja, zeg dat dan!
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Haha, ik had van Eyck gewoon goed!!!
Ik sta er zelf ook van te kijken Do2....quote:Op woensdag 13 april 2005 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat goed van jou, trouwens, AR!
Dat jij dat zomaar wist!
En zo zie je maar weer eens hoe subtiel mijn hints zijn, Barbaar!!!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik had 't inderdaad kunnen weten...
Nou, das dan Santa Barbara, he... Lijkt me duidelijk.
t Is toch ook nog een reuze leerzaam topic, dit hè.quote:Die Barbara werd door haar wrede vader in de toren opgesloten zodat ze niet naar zondagsschool kon. Nou en toen ie even weg was (die vader) toen heeft ze zich snel bekeerd, en heeft ze allemaal plaatjes van de Heilige 3eenheid op haar raampje geplakt.
Haar Pa de pest in natuurlijk.
Dood moest ze.
Zij ontsnappen (kien wijfie hoor) maar ja, zo'n geile schaapherder heeft 'r verraden. Nou en toen hebben ze haar gepakt en gemarteld (!) en de kop deraf natuurlijk.
Maar Onze Lieve Heer is ook niet gek, dus die heeft gelijk haar vader met een bliksemschicht naar de andere wereld geholpen.
En sinds die tijd is St Barbara de heilige van de bliksemafleiders.
Ja, met terugwerkende kracht had ik er zelfs ook wat aan, Ollie.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer eens hoe subtiel mijn hints zijn, Barbaar!!!
Maar jij had de titel Do2...., dus jij bent nu aan de beurtquote:Op woensdag 13 april 2005 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik vind dat Ollie best wel wat schouderklopjes mag uitdelen. Wat jij?
Dat mag jij best vinden, hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Vind het trouwens nog een mooi werk ook....
Da's aardig van jequote:Op donderdag 14 april 2005 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat mag jij best vinden, hoor.
Nu zou een redelijk goede tijd zijn. Dus begin maar met wensenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moet ik je dan nu welterusten wensen, AR?
links of rechts van het bed??quote:Op donderdag 14 april 2005 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bedenk me nu opeens dat ik morgen ook al om 6:30 naast m'n bed moet staan...
Time will tell...quote:links of rechts van het bed??
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, AR heeft weer een plaatje geraden, zie ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |