Dat was ook mijn voornemenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga trouwens gewoon met de trein, hoor...
Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus wij gaan sowieso. Mooi.
Stiekem ik ook niet..., ben alleen soms te lui om er iets aan te doenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik niet.
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Goed gedaan, DO2!
Ach, het was niets...
Dan mag jij nu een nieuw plaatje posten!
Ok dan!
[afbeelding]
En nou blijven staan! Grmbl....
Ja, je kijkt dus niet goed uit je doppen, he...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja hallo, ik zit alweer op pagina 4 hoor
De schilderkunst bestaat ook niet meer zeggen ze.....quote:Op woensdag 13 april 2005 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Netscape...Ik dacht dat dat niet meer bestond...
Ziejewel!! Dat zie je toch he!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij heeft ze wel met Kandinsky het bed gedeeld, trouwens...
Doppen, AR.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
jaja, Gabriele Münter is het, moest alleen het werk nog ff opzoeken
He, ik zit hier ook nog te chatten met een Russchie schone Do2, ik kan geen 2 dingen tegelijk in 3 seconden doenquote:
Had jij het dan geweten zonder die informatie, Ollie?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:24 schreef OllieA het volgende:
t Is wel een erg google-topic aan het worden, jongens.
Jawlensky and Werefkin van Gabriele Münter. Binnen drie seconden te googlen via Blaue Reiter.
Als ik met een Russische schone praat zal je mij hier echt niet vinden, AR...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
He, ik zit hier ook nog te chatten met een Russchie schone Do2, ik kan geen 2 dingen tegelijk in 3 seconden doen![]()
Ik kon jou toch niet in de kou laten staan met je schilderwerkje???quote:Op woensdag 13 april 2005 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ik met een Russische schone praat zal je mij hier echt niet vinden, AR...
Ik vermoed dat ik aan de link met Kandinsky + vrouwelijk genoeg gehad had, ja.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Had jij het dan geweten zonder die informatie, Ollie?
Njet!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kon jou toch niet in de kou laten staan met je schilderwerkje???
Tja, geduld is een schone zaak Ollie.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:35 schreef OllieA het volgende:
Kut, ben ik nou? Ik moet m'n grote mond ook es leren houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |