quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[afbeelding]
En bedankt, godverdomme.
Toevallig zou ik dit jaar net naar een kennis gaan die daar een feest geeft.
Dat wordt weer binnen zuipen
Vroeger, hadden we geen drempels maar kuilen!quote:Op vrijdag 8 april 2005 03:07 schreef mcintosh het volgende:
Nou de tering maar met jullie. Toen ik nog wat jonger was en op een kermis kwam, waren het altijd nederlanders die de boel verziekten hoor, was geen marokkaan te bekennen toen...
zo oud ben ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 03:34 schreef SomeDude het volgende:
[..]
Vroeger, hadden we geen drempels maar kuilen!
is het dan zó snel gegaan?quote:
Vroeger toen de aarde nog plat was kieperde we minkuukels zoals jou gewoon over de rand!quote:
Dat klopt, maar vroeger was er wel meer respect, het was een robbertje vechten en dan was het ook over.quote:Op vrijdag 8 april 2005 03:07 schreef mcintosh het volgende:
Nou de tering maar met jullie. Toen ik nog wat jonger was en op een kermis kwam, waren het altijd nederlanders die de boel verziekten hoor, was geen marokkaan te bekennen toen...
Vroeger hadden we ook geen marokkanen. Wij zaten op de draaimolen en in de schiettent en de marokkanen op hun kameel of achter op een geit. Goed geregeld toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 03:07 schreef mcintosh het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vroeger hadden we ook geen marokkanen. Wij zaten op de draaimolen en in de schiettent en de marokkanen op hun kameel of achter op een geit. Goed geregeld toch?
Kunnen ze ook die twee minuten bellers gaan wegpesten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Kermis is inderdaad kut. Hebben die relmarokkanen onbedoeld toch nog een positief effect.
Kunnen ze nu orgeldraaiers en die opdringerige "mag ik u iets vragen" personen in winkelstraten gaan wegpesten?
boze turk.mp3quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kunnen ze ook die twee minuten bellers gaan wegpesten?
"Goedenavond, heeft u twee minuten?"
"Ja wat jij vragen"
"Heeft u een eigen huis meneer?"
"Ja waarom jij vragen?"
"Dan hebben wij een mooi aanbod voor u meneer"
"Ja dat maakt niks he! Jij kan bellen die belasting he! Als jij een echte man bent dan laat jou zien. Opdesedemieter op!"
Offtopic, als deze meneer een beetje een normale lijst bij elkaar kan krijgen dan gaat hij veel stemmen binnen halen. Waar ik over stemmen op PF nooit heb nagedacht vanwege z'n hele doen en laten houd ik de optie Wilders zeker open, op voorwaarde dat er een normale lijst is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
En waarom zou je niet op Wilders stemmen? Het is geen achterlijke gek ofzo hoor. Wat er nu in Den Haag zit, dat is volgens mij verstoken van elke realiteitszin en gevoel voor de werkelijkheid.
Het is maar wie je soft noemt. Het was ooit de SP die voorstelde om het buitenlanders beleid aan te scherpen in de jaren 80, maar ze werden indertijd uitgemaakt voor Nazi's!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:37 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Maakt niets uit, we krijgen de volgende ronde toch een ultralinks bomenknuffelaarskabinet![]()
\quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:39 schreef longinus het volgende:
Ze kunnen toch gewoon een schiettent neerzetten
herkenbaar: dat is in Hilversum ook zo. die gasten snappen niet dat het juist de bedoeling is om elkaar te rammen (met de autotjesquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:05 schreef Beach het volgende:
Gouda is ook niet leuk meer![]()
In de botsauto's loop je gewoon gevaar en helemaal als je erna uitstapt omdat je tegen een Maroc bent aangebotst![]()
Hallo waar zijn botsauto's voor![]()
Je ziet die domme Marokkanen ook altijd de raarste toeren uithalen om maar niet te botsen hè, alsof ze voor hun rijbewijs oefenenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
herkenbaar: dat is in Hilversum ook zo. die gasten snappen niet dat het juist de bedoeling is om elkaar te rammen (met de autotjes) en nu is het dus zo dat ik eerst kijk wie ik ga rammen en dan bij een Marok er ff omheen stuur (geen fuck meer aan dus...)
we maken er gewoon een nieuwe versie van de botsautootjes van:quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
herkenbaar: dat is in Hilversum ook zo. die gasten snappen niet dat het juist de bedoeling is om elkaar te rammen (met de autotjes) en nu is het dus zo dat ik eerst kijk wie ik ga rammen en dan bij een Marok er ff omheen stuur (geen fuck meer aan dus...)
Dit was "vroeger" ook gewoon zo met de johnies. Gewoon wegblijven bij de botsauto's...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:05 schreef Beach het volgende:
Gouda is ook niet leuk meer![]()
In de botsauto's loop je gewoon gevaar en helemaal als je erna uitstapt omdat je tegen een Maroc bent aangebotst![]()
Hallo waar zijn botsauto's voor![]()
Ontzettend rammen tegen dat ding.quote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef boempa het volgende:
Ik ga alleen naar de kermis als je muntjes kan schuiven, want daar ben ik goed in.
Yup.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:08 schreef kriele het volgende:
Het is maar wie je soft noemt. Het was ooit de SP die voorstelde om het buitenlanders beleid aan te scherpen in de jaren 80, maar ze werden indertijd uitgemaakt voor Nazi's!!
Daarvoor hebben we de PVDA al.quote:Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yup.
En in $randomcommunistischland weten ze ook wel raad met relschoppers.
Je kan van de SP veel zeggen, maar niet dat het een stel boomknuffelaars is.
Dan slaat ie op tilt...quote:
Helaas wel ja, ik kom een kermis voor het plezier, niet om ruzie te maken en bang te zijn voor groepen lstige hangjongeren.quote:Op zondag 10 april 2005 23:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dan slaat ie op tilt...![]()
Net als de gemiddelde kermis-marokkaan als je hem per ongeluk te lang aankijkt.
Ja, in de schiettent.quote:Op zondag 10 april 2005 23:34 schreef Beach het volgende:
Met Marokkanen?
Niet gezien. Wel scholen jonge sletjes Helmondse meisjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |