quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[afbeelding]
En bedankt, godverdomme.
Toevallig zou ik dit jaar net naar een kennis gaan die daar een feest geeft.
Dat wordt weer binnen zuipen
Vroeger, hadden we geen drempels maar kuilen!quote:Op vrijdag 8 april 2005 03:07 schreef mcintosh het volgende:
Nou de tering maar met jullie. Toen ik nog wat jonger was en op een kermis kwam, waren het altijd nederlanders die de boel verziekten hoor, was geen marokkaan te bekennen toen...
zo oud ben ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 03:34 schreef SomeDude het volgende:
[..]
Vroeger, hadden we geen drempels maar kuilen!
is het dan zó snel gegaan?quote:
Vroeger toen de aarde nog plat was kieperde we minkuukels zoals jou gewoon over de rand!quote:
Dat klopt, maar vroeger was er wel meer respect, het was een robbertje vechten en dan was het ook over.quote:Op vrijdag 8 april 2005 03:07 schreef mcintosh het volgende:
Nou de tering maar met jullie. Toen ik nog wat jonger was en op een kermis kwam, waren het altijd nederlanders die de boel verziekten hoor, was geen marokkaan te bekennen toen...
Vroeger hadden we ook geen marokkanen. Wij zaten op de draaimolen en in de schiettent en de marokkanen op hun kameel of achter op een geit. Goed geregeld toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 03:07 schreef mcintosh het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vroeger hadden we ook geen marokkanen. Wij zaten op de draaimolen en in de schiettent en de marokkanen op hun kameel of achter op een geit. Goed geregeld toch?
Kunnen ze ook die twee minuten bellers gaan wegpesten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Kermis is inderdaad kut. Hebben die relmarokkanen onbedoeld toch nog een positief effect.
Kunnen ze nu orgeldraaiers en die opdringerige "mag ik u iets vragen" personen in winkelstraten gaan wegpesten?
boze turk.mp3quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kunnen ze ook die twee minuten bellers gaan wegpesten?
"Goedenavond, heeft u twee minuten?"
"Ja wat jij vragen"
"Heeft u een eigen huis meneer?"
"Ja waarom jij vragen?"
"Dan hebben wij een mooi aanbod voor u meneer"
"Ja dat maakt niks he! Jij kan bellen die belasting he! Als jij een echte man bent dan laat jou zien. Opdesedemieter op!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |