ik ben blond wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:36 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik ben dom, ik weet niet veel.
Wat is een pulse teller?
Sorry. Ik heb zelden zoiets zieligs gelezen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben je er nog? We lopen nu op een splitsing van twee hele donkere paden. Hier staat een stroomverdelingshuisje. We durven dat andere pad niet in. Kunnen jullie morgen dat pas proberen? Ik hoor allemaal honden! Ah fuck!!! ANWB 21994! We moeten weg, man! Allemaal honden! {hysterie!!} WE HOREN ALLEMAAL HONDEN GELUIDEN! WE RIJDEN HEEL HARD WEG NU! WE ZIEN LAMPEN EN HONDEN! Hou ons aan de lijn, we zijn door aan het rijden, we rijden langs een soort van huis met auto er naast. Het huis heet 'De Bosrand'. We zien allemaal dingen achter ons. We zien lampen en honden!'
Einde verbinding.
Alle credits naar Domien!
vertel ff....ik zit ff te met audio op msn :pquote:
zo moeilijk was het niet toch? :pquote:
ik hoor t wel maar luister niet , tis n beetje saaiquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:42 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
vertel ff....ik zit ff te met audio op msn :p
Precies.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:46 schreef pekel het volgende:
Ze zijn daar dus gewoon gasleidingen aan 't leggen..
jammerrrr....dan wordt t maar bedtijd denk kquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik hoor t wel maar luister niet , tis n beetje saai
gaat erover dat ze iig verkeerd zaten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |